Prijetnje proizvodnim pogonima, dojava o bombi u jednom od njih, šefovi marketinga na prisilnom “dopustu”, 25.7% posto manja prodaja…
Bud Light, kultno američko pivo, već je mjesecima meta žestokog bojkota potrošača zbog odluke kompanije da transrodnom influenceru s višemilijunskom sljedbom pošalje personaliziranu limenku i tako mu čestita 365 dana “ženskosti”.
Dylan Mulvaney (26) osvojila je deset milijuna pratitelja na društvenim mrežama dok je prošle godine dokumentirala svoju tranziciju u ženu. Alissa Heinerscheid, nova direktorica marketinga kultnog američkog piva Bud Light, odlučila je pokrenuti suradnju s njom, procijenivši da će to podići prodaju nakon dužeg perioda pada uzrokovanog gubitkom interesovanja mladih klijenata koji više preferiraju craft piva, koktele i hard seltzere.
No, reakcije na povezivanje transrodnosti i tradicionalnog simbola “plavih ovratnika” i farmera na tradicionalnom pivskom tržištu bile su vrlo burne. Bud Light, koji je ne samo vodeće pivo u Sjedinjenim Državama već i kulturni simbol, sada se našao usred kulturnih rasprava i oštrih podjela unutar zemlje.
Ipak, Bud Light nije prvi put kročio u LGBT vode. Još 2016. godine, kompanija je predstavila TV reklamu koja podržava istospolne brakove, prikazujući Setha Rogena i Amy Schumer na istospolnom vjenčanju. Tri godine kasnije, 2019., Bud Light je ostvario partnerstvo s organizacijom za LGBT prava, Glaad, stvarajući posebno izdanje piva u duginim bojama kako bi obilježio Mjesec Ponosa. No, čini se da su od tada strasti u američkom društvu još više zavrele.