Tuzla

U Tuzli započela kampanja “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga.”




Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona započelo kampanju zaštite potrošača pod nazivom “Zaštita potrošača: Naša prava, naša snaga!” koju realizuje u saradnji sa Radio Kameleon – Otvorena mreža ljudskih prava i demokratije.

Realizaciju  navedene kampanje Ministarstvo vrši u sklopu svojih redovitih aktivnosti.

Planirane aktivnosti unutar kampanje okupit će različite aktere pa će u nekom momentu u kampanju biti uključeni predstavnici potrošača sa područja cijelog Tuzlanskog kantona, uključujući predstavnike Udruženja „Klub potrošača TK“, predstavnici Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, Federalnog ministarstva trgovine,  Ministarstva za unutrašnje poslove TK, Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK, Kantonalne uprave za inspekcijske poslove i predstavnici tržnih centara.

Cilj kampanje je podizanje svijesti potrošača o njihovim pravima i obavezama, poboljšanje informisanosti o proizvodima i uslugama, te osiguranje da potrošači budu zaštićeni od nepoštenih poslovnih praksi kao i promocija dobre i produktivne izvedbe politike zaštite potrošača.

Program kampanje traje od 15. – 18. jula 2024. obuhvata dvije edukativne sesije, organizaciju okruglog stola i studijsko putovanje.

  1. Edukativna sesija na temu Reklamacije na kupljeni proizvod i pruženu uslugu

Prva edukacija održana je  15.07.2024. godine i obuhvatila je ključne aspekte vezane za reklamacije.

  1. Edukativna sesija na temu Internet trgovina

Druga edukacija će se održati 16.07.2024. godine i fokusirat će se na internet trgovinu.

Edukacije će se održavati od 10:00 h do 13:30 h.

  1. Organizacija okruglog stola na temu „ Zaštita prava potrošača – koraci ka unaprijeđenju“

Okrugli sto će se održati 17. jula 2024. u maloj sala Grand hotela u Tuzli i sastojat će se od diskusija koje će omogućiti interakciju između prisutnih učesnika sa ciljem da donesemo zaključke koji koji će omogućiti dalje unapređivanje zaštite prava potrošača i djelovanje svih zainteresovanih aktera.

  1. Aktivnosti se završavaju studijskim putovanjem aktera koji rade na očuvanju zaštite prava potrošača, gdje je planirana jednodnevna posjeta Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske – Sektoru zaštite prava potrošača. Cilj posjete je upoznati se sa europskom praksom naših susjeda jer nam upravo predstoji prilagođavanje zakona u procesu evropskih integracija. Predstaviće nam svoju metodologiju u radu i korake koje trebamo realizirati kako bismo došli do daljeg napretka. Želimo učiti i unaprijediti zakonodavstvo na način da bude što više u službi naših građana a Zakon o zaštiti prava potrošača je svakako jedan od tih zakona.

Kako su pravo na obrazovanje o pitanjima potrošača, pravo na informiranost te pravo da bude saslušan i zastupan osnovna prava potrošača, koja u širem smislu korenspondiraju s osnovnim ljudskim pravima, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja Tuzlanskog kantona i na ovaj način informira i educira potrošače osnažujući i potičući ih da ostvaruju svoja zakonom zajamčena prava.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button