Biznis

44 godine uspješnog rada i postojanja kompanije Vispak













Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko i njen najpoznatiji brand “Zlatna džezva”, danas obilježavaju 44 godine postojanja i uspješnog poslovanja.

Vispak d.d. je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Prvobitni pogoni su bili u Ozrakovićima, nedaleko od sadašnje poslovne zgrade i pogona Vispaka. Bilo je zaposleno 50 radnika, a u novoj zgradi, tj. postojećoj, Vispak je od 1980. godine. Iste godine kada je osnovan počela je proizvodnja “Zlatne džezve”, najpoznatijeg branda ove kompanije.

“Prošla godina bila je najuspješnija za Vispak od osnutka kompanije. Kompanija je u 2015. godini ostvarila realizaciju od blizu 45 miliona KM. Usporedbe radi 2010. godine kada je u decembru AS GROUP akvizirala Vispak, zabilježeni su ukupni priohodi od blizu 18 miliona KM. Od kada je AS GROUP preuzela Vispak, za pet godina poslovanja prihodi Vispaka su uvećani dva i po puta”, kazao je Rusmir Hrvić, raniji direktor Vispaka koji je zbog akvizicije Klasa d.d Sarajevo preuzeo vodeću poziciju ove kompanije i predsjednika Uprave AS GROUP.

U protekloj godini uspješno je realizirana i investicija u novu pržionu i mlin, tako da je oprema već u funkciji. Sa ranijim postrojenjima Vispak je dostigao preko 90% uposlenosti kapaciteta za proizvodnju “Zlatne džezve”, tako je sa novom opremom praktično uduplana proizvodnja “Zlatne džezve”. Riječ je o najmodernijoj tehnologiji koju danas možete vidjeti u savremenim tvornicama kafe u Evropi.

“Zlatna džezva” se danas prodaje u 28 zemalja, na tržištima regije, u zemljama Centralne Evrope, u Skandinaviji, SAD-u, i na Bliskom Istoku. Važno je istaći da je u proteklih pet godina drastično povećan broj prodajnih mjesta na kojima je ranije bila dostupna “Zlatna džezva”, tako da je primjerice u Sloveniji broj prodajnih mjesta na kojima je dostupna “Zlatna džezva” već premašio brojku od 1.000, u Hrvatskoj također, a slično je i u SAD-u, Švedskoj, Austriji, Švicarskoj, Njemačkoj, itd.

 Isto tako, treba kazati da uz “Zlatnu džezvu”, sve više kako Vispak, tako i cijela AS GROUP, na ova tržišta izvozi brandove iz programa proizvoda “Bosanske kuhinje” kao što su Begova čorba, Tarhana, Tajna, ali i Klasove jufke, Sarajevski somun, baklave, hurmašice, domaće brandirano smrznuto šumsko voće, tahan halvu, itd.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button