Tuzla

TUZLA: Ko je kriv za rupe po cestama, so ili loš asfalt? (FOTO)




BiH je jedna od rijetkih zemalja u kojima se zimi još koristi so za topljenje snijega i leda na kolovozu. Naime, osim što uništava asfalt i metalne stubove, so nagriza limariju automobila i pravi velike probleme vozačima.

U Evropi se odavno umjesto industrijske soli koristi kalcijum-hlorid, koji nanosi manje štete.

Možda će Vas zanimati i:

Saobraćajni stručnjaci objašnjavaju da su putevi u BiH i zvanično među najlošijima u regionu i Evropi, a tome znatno doprinosi i način njihovog održavanja preko zime.

 

POSLJEDICE VIDLJIVE

Kako kažu, industrijska so zaista pomaže pri uklanjanju snijega, ali zato nagriza kolovoz i metalne konstrukcije, koje propadaju nekoliko puta brže nego u ljetnjim uslovima.

Kako su padavine prestale, a snijeg se otopio, tuzlanske saobraćajnice pune su rupa na koje nam se naši sugrađani svakodnevno žale.

Naravno da krivca ne vidimo u Zimskoj službi JKP “Komunalac” Tuzla, jer su oni samo obavljali svoj posao najbolje što znaju i umiju, sa sredstvima koja su im dodijeljena.

“Rupe se samo krpe, ne bi im palo na pamet da naprave kako treba”, napisao nam je jedan naš sugrađanin uz fotografije koje je poslao.

Ilustracija

Ne bi bilo prvi put da se piše “Ukrali asfalt: Umjesto 10, debljina samo 7 cm”. Ko su nalogodavci, ko izvršitelji, koje firme se sve brinu za ceste u Tuzli. Stavlja li se zaista zakonom predviđena debljina ili se na taj način samo pune džepovi dogovorenih strana?

Upit ko je kriv za rupe po cesti, poslali smo nadležnima čiji odgovor sa nestrpljenjem očekujemo.

Da kritike upućene putem našeg medija “piju vode” uvjerili smo se na primjerima rasvjete u Tuzli, vodovoda, odvoza smeća, zato nam šaljite fotografije “problema” sa kojima se susrećete u svom naselju kako ti problemi barem ne bi ostali nezapaženi.

Javno upućena kritika ne znači da u našem Gradu ništa ne funkcioniše, nego čisto da se osnovne stvari ipak trebaju konkretno raditi.

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button