Krizna situacija se rješava kroz rješavanje uzroka nastanka krize (rješavanje samog problema) i kontrolu nastale situacije sa svim javnostima (medijima, tržištem, vlastima).
Za rješavanje krizne situacije je najvažnije odmah ju prepoznati i pravilno reagirati. To podrazumijeva detektiranje problema do najmanjih detalja, te imati cjelokupnu i potpunu sliku onoga što se dogodilo. Savjetujemo sljedeće poteze, ukoliko Vam se kriza dogodi:
1) Na početku odredite glasnogovornika – to je često menadžer;
2) Interna komunikacija mora savršeno funkcionirati, time se dobije na vremenu;
3) Unutar firme važno je da zaposlenici postupaju smireno i bez tenzija;
4) Izjave za medije, priopćenja i sve poruke moraju biti usklađene i tačne. Iz njih se mora iščitati iskrena zabrinutost i nastojanje za rješavanje situacije s najboljim ishodom;
5) Povratne informacije daju sliku trenutnog stanja, praćenje je važno za smirenje situacije;
6) Nakon smirivanja oluje, potrebno je sanirati štetu (ponuditi odštetu, pogodnosti, organizirati društveno korisne akcije, pojačati reklamne kampanje);
7) Dobar krizni menadžer može gotovo svaku kriznu situaciju pretvoriti u priliku.
Kako preuzeti kontrolu nad komunikacijama u kriznim situacijama saznajte na radionici “Komunikacija u kriznim situacijama”, koja će se održati 13.05. u Sarajevu i 14.05. u Banja Luci.
Predavačica na seminaru je Tanja Tatomirović iz kompanije Microsoft, koja se 15 godina bavi ovom problematikom. Prije IT giganta, dugo je radila u kompaniji SBB, u kojoj je preživjela jednu od najvećih komunikacijskih kriza u Srbiji.
Agencija Apriori BiH organizator je ovih seminara, a više informacija, program, prijava i detalji su na webu www.apriori.ba