Istaknuto

Najil Kurtić u izdanju University Press-a izdao knjigu Komunikacijska varijabla




Najil Kurtić, penzionisani profesor Filozofskog fakulteta u Tuzli na odsjeku Žurnalistika i nakon svog radnog vijeka u kojem je žurnalističko znanje dijelio hiljadama studenata ne prestaje sa svojim naučno-istraživačkim radom.

Novi doprinos sadašnjim i budućim novinarima profesor Kurtić je objedinio u knjizi “Komunikacijska varijabla.”

U izdanju University Press iz Sarajeva izašla je knjiga Komunikacijska varijabla. Na 300 strana B-5 formata autor izlaže rezultate svojih najnovijih teorijskih i empirijskih istraživanja u području prožimanja načina, oblika, sadržine i intenziteta komuniciranja i društvenih promjena.
U raznolikom aktuelnom tematskom spektru prezentiranom u osam poglavlja autor testira i potvrđuje tezu da je komuniciranje u samom središtu dinamike, kako savremenih, tako i historijskih, društvenih procesa te da ih je nemoguće razumjeti bez uzimanja u obzir korpusa informacijsko-komunikacijskih determinanti. “Odnos komuniciranja i društva je obostran. Komunikacijske strukture dokazano učestvuju u oblikovanju društvenih procesa ali i mnogobrojni društveni agensi kontinuirano, kroz historiju instrumentaliziraju u svoju korist informacijsko komunikacijske prakse i sisteme.”
IZ SADRŽAJA:
– Diskurzivno komunikativno djelovanja između koncepta i empirije
– Instrumentalizacija laži u javnoj komunikaciji
– Konceptualizacija monitoringa govora mržnje u bosansko-hercegovačkim medijima
– Javni medijski servisi u krizi
– Komunikacijska varijabla participacije građana u lokalnoj upravi
– Aktuelnost Sulejmanpašićeve kritike žurnalizma
– Novine u osmanskom periodu i nacionalno samoidentificiranje Bošnjaka
– Bosanstvo i Bošnjaci u agenda “Bošnjaka.”
O autoru:
Najil Kurtić rođen je 1955. godine u Banovićima. Penzionisani je redovni profesor na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Tuzli. Diplomirao je, magistrirao i doktorirao na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Izvodio je nastavu na dodiplomskom, postdiplomskom, odnosno doktorskim studijima na univerzitetima u Tuzli, Sarajevu, Mostaru, Banjaluci i na Sveučilištu u Osijeku. Autor je 14 knjiga iz oblasti komuniciranja. Uža područja naučno-istraživačkog interesovanja profesoru Kurtiću su: odnosi sa javnostima, teorija informacija, metodologija komunikoloških istraživanja, pisanje za masovne medije, poslovno komuniciranje i politički marketing.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button