Ljudski mozak nije tako teško zavarati, a fotografija koja je osvanula na društvenim mrežama to uspješno dokazuje.
Fotografija prikazuje grupu mladih ispred objektiva s kornjačom u ruci, a ono što je zbunilo mnoge su boje koje vide na njoj.
Iako ste vjerovatno uspjeli da ih pobrojite nekoliko, fotografija je zapravo crno-bijela. Naše oko je prevareno zbog mrežice u bojama preko ljudi zbog kojih nam se čini da vidimo majice u boji, iako zapravo nisu.
Optičku varku je kreirao umjetnik Øyvind Kolås koristeći fotografiju Frencisa Chuwe, a postigao ju je zahvaljujući Munkerovoj iluziji.
Munkerova iluzija tvrdi da mozak drugačije procesuira boje zavisno od boja koje ih okružuju. U ovom slučaju to znači da mrežica u jednoj boji utiče na doživljaj objekta i stvarne boje koju prekriva. Također, taj se trik često koristi u marketingu, a jedan od najboljih primjera su pomorandže koje uvijek dolaze u crvenoj mrežici, kao i limuni koji dolaze u žutoj ili zelenoj.