Armin Mujkanović je rođen u Tuzli 04.10.1994. godine, a prvi susret s adrenalinskim sportom je imao već u četvrtoj godini života kada je prvi put sjeo u karting. Time je započela njegova karijera.
Ljubav prema autosportu je naslijedio od svog oca Mustafe Mujkanovića. Bio je višestruki šampion kartinga, te osvajač brojnih priznanja, među kojima se ističe „Zlatna kaciga“, a dobitnik je i priznanja za sportistu godine koju mu je dodijelio Grad Tuzla.
Od malih nogu je maštao da postane vozač Formule 1 ili reli vozač. Uzor mu je kao i mnogima iz te generacije bio Michael Schumacher. Ono po čemu se Armin ističe je činjenica da je svojim vožnjama i rezultatima skrenuo pažnju ljudi upravo iz Schumacherovog kampa. Ubrzo, Armin je dobio poziv u Schumacherov karting centar u Kerpenu u Njemačkoj. I tada je pokazao zavidan talenat i brzinu, te je na stazi na kojem je Schumacher postavio vrijeme 1:06, Armin ostvario vrijeme od 1:05. U Schumacherovom kampu je boravio dva puta, ali za dalji napredak su nedostajala sredstva i poznavanje engleskog jezika, te se Armin morao vratiti u Bosnu i Hercegovinu.
Sve što se moglo osvojiti u kartingu, Armin je i osvojio. Njegova karting karijera je završena sa 2009. godinom, te je napravio trogodišnjuj pauzu prije nego je prešao u seniorsku konkurenciju i trke automobila.
Debitantski nastup je zabilježio 2012. godine na brdskoj trci u Vlasenici kada je ostvario peto mjesto. Dobar rezultat te godine je bio jasan znak da Armin treba nastaviti s brdskim trkama te već 2013. nastavlja nastupati na brdskim trkama u BiH, ali ga brojni kvarovi i nedostatak finansijskih sredstava ponovo udaljavaju od staze. Ponovo je uslijedila pauza koja je trajala sve do 2017. godine kada se Armin definitivno vratio trkama. Te godine je vozio tri brdske trke i završio na drugom mjestu u klasi Šampionata BiH. Na kraju godine je učestvovao i na 11. Reliju Jahorina te ostvario pobjedu u svojoj klasi i drugo mjesto u generalnom plasmanu Šampionata BiH.
Godinu dana kasnije, 2018. godine, Armin je ponovio svoj rezultat iz 2017. te je ponovo bio vicešampion države u klasi sa dosta slabijim automobilom od konkurenata. Od 2019. godine mijenja klasu te pored brojnih problema uspijeva završiti na trećem mjestu klase, a kvarovi ga nisu zaobišli ni 2020. godine kada je ponovo bio treći u plasmanu klase.
Za 2021. godinu, Armin je kupio novi automobil s kojim je tek trebao da se upozna tokom godine, međutim, Armin je već na prvoj trci ostvario plasman na podijum. Potpuno iznenađenje je napravio u narednoj trci kada je pobijedio i time započeo svoj pohod na titulu. Do kraja sezone se borio i stigao do vicešampionske titule u klasi N2, u svojoj debitantskoj godini u klasi.
U 2022. godini ponovo mijenja automobil i prelazi u veću klasu – N3. Nažalost, Šampionat BiH je praktično ugašen i Mujkanović je morao potražiti “sreću” pod zastavom druge zemlje. Stigla je ponuda iz Splitskog autokluba i Tuzlak je u sezoni 2022. branio boje tog kluba u Prvenstvu Hrvatske. Kao potpuni outsider, Mujkanović je došao do najvećeg ostvarenja u karijeri – tri trke prije kraja prvenstva, postao je šampion Hrvatske u klasi 6a. Od devet voženih trka, samo dvije nije bio na podijumu. Na samom kraju sezone, Mujkanović je ostvario jednu od najvećih pobjeda u karijeri, a izborio ju je na Avali, u okviru FIA CEZ šampionata u Grupi 1. Za sva postignuća u 2022. godini, Mujkanović je izabran za BH Vozača godine 2022. u izboru Auto Media Group, a odnio je i priznanje u okviru BigBang Challenge za oblast sporta.
Armin Mujkanović je kandidat za Totalno pozitvnu ličnost godine u kategoriji SPORT, a glasati za njega možete na OVOM LINKU.
Podržite Amara i na instagramu.