Vijesti

Praznik kreativnosti: Kanski Lavovi dolaze u Sarajevo

Dugo vremena su jedini lavovi u Sarajevu bili Rily, Sarajčica i Piolina, najzanimljiviji stanari Pionirske doline, ali portal Media Marketing sada u glavni grad BiH dovodi čak šest lavova, i to onih koji će biti itekako zanimljivi poslovnom svijetu ne samo BIH, nego i regije.

3. marta u sarajevskoj Vijećnici, sa početkom u 9 sati, Media Marketing organizuje konferenciju “Kanski Lavovi u Sarajevu”, na kojoj će govornici biti regionalni dobitnici najviših priznanja u svijetu oglašavanja i marketinga, Kanskih lavova.

Možda će Vas zanimati i:

Govornici koji će prisutnima predstaviti svoje nagrađivane radove i otkriti tajne kreativnog stvaranja marketinških poruka su: Vladimir Ćosić, kreativni direktor McCann Beograd (Srbija); Vladimir Dimovski, direktor operacija McCann Adriatic (Makedonija); Dušan Drakalski, regionalni kreativni direktor New Moment New Ideas Company (Makedonija); Toni Tomašek, kreativni direktor Publicis grupe (Slovenija); Žarko Veljković, kreativni direktor Saatchi&Saatchi Beograd (Srbija); Ivana Zeković, kreativni direktor Saatchi&Saatchi Beograd (Srbija); te posebni gost – Rob Dembitz, direktor korporativnog razvoja međunarodnog festivala kreativnosti Cannes Lions.

kanski lavovi 2

Konferencija je namijenjena svim profesionalcima uposlenim u poljima kreativnosti i marketinških komunikacija, ali i poslovnim ljudima koji žele unaprijediti svoje odnose s javnošću i marketinške poruke. Bit će to prilika za sve posjetioce da razgovaraju sa liderima kreativnosti, da unesu novu inspiraciju u svoje poslovanje, da se druže sa uspješnim ljudima, i da ostvare kontakte koji će možda u budućnosti donijeti nagrade sa najvećih svjetskih festivala i u BiH.

Kompanije koje su već prepoznale značaj ovog događaja i postale Prijatelji konferencije i kreativnosti su: magovi kreativnih komunikacija iz agencije McCann Sarajevo, lider bankarskog sektora u BiH – UniCredit banka BiH, jedan od najdinamičnijih poslovnih sistema u regiji Atlantic grupa i kompanija koja decenijama demonstrira snagu uspješnih Fabrika duhana Sarajevo.

Više informacija i online aplikacija za prijave za konferenciju dostupni su na www.media-marketing.events. Cijena kotizacije za učešće je 150 KM + PDV (€75.00 + PDV).

Kanski Lavovi (Cannes Lions) – međunarodni festival kreativnosti je najveći svjetski događaj u polju oglašavanja i marketinških komunikacija. Svake godine u junu na festivalu učestvuje preko 10.000 delegata iz više od 90 zemalja, a nagrade sa ovog festivala, prestižni Lavovi, smatraju se najvišim priznanjem oglašivačke profesije.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button