Na trećem po redu Social Media Summitu koji se održao u Sarajevu, Grand kafa je osvojila dvije prestižne nagrade i to za najbolju inovativnu kampanju za konkurs “Kreiraj festivalsku šoljicu” u okviru Sarajevo Film Festival kampanje, i najbolju CSR kampanju za inicijativu ,,Hajde da imamo vremena za ono što je zaista važno”.
„Posebno nam je zadovoljstvo što je Grand kafa svoju bogatu kolekciju nagrada, upotpunila sa još dvije na ovom veoma važnom događaju koji okuplja reginalne stručnjake iz oblasti digitalnog marketinga. Uticaj društvenih mreža danas je od velike važnosti kako za kompanije tako i za potrošače. Razvoj digitalnih medija je u stalnom porastu i uveliko utiču na navike potrošača. S tim u vezi, kompanije moraju držati korak sa inovativnošću i kreativnošću u digitalnom oglašavanju. Projekat festivalske šoljice već godinama pruža podršku mladim umjetnicima kroz konkurs za dizajn festivalske šoljice. Tako Grand kafa podržava mlade umjetnike i filmsku sferu u cilju posvećenosti kulturnom razvoju zajednice. CSR kampanja pod nazivom „Hajde da imamo vremena za ono što je zaista važno“ je platforma uz pomoć koje Grand kafa godinama ističe važnost i jača svijest preventivnih pregleda, te aktivno pruža podršku ženama u borbi protiv raka dojke. Ove godine smo od kupovine Grand kafa promo pakovanja donirali udruženju Think Pink iznos od 30.000 KM. Ove nagrade su priznanje našem timu za posvećenost, rad i inovativnost na tržištu Bosne i Hercegovine a mi svakako nastavljamo svoj put kroz regionalno prepoznatljive projekte,“ izjavio je Srđan Dabić, Brend menadžer Grand kafe u BiH.
Social Media Summit je okupio predstavnike vodećih kompanija i brendova iz BiH, marketinške agencije i domaće i regionalne influencere. Oko 300 učesnika je prisustvovalo raznim prezentacijama, panelima i motivirajućim pričama govornika iz cijele regije koji su podijelili svoja iskustva i najbolje prakse koristeći društvene mreže za poslovni uspjeh. Za one koji tek planiraju ući u svijet influens marketinga, za njih je pripremljena edukacija o načinu komuniciranja i dolaska do što većeg broja publike i samim tim i željenim rezultatima.