Zapadne marke sve lošije prolaze u Kini, a ne piše im se dobro ni u Evropi. Kinezi nisu samo ušli i na evropsko tržište već su napravili pravu pomutnju. Prema anketnom istraživanju britanskog Carwowa, gotovo trećina (30 posto) ispitanih može zamisliti da će njihov sljedeći automobil biti iz Kine, piše Revija HAK. Čini se da su kineski automobili našli svoj put ka Evropi.
“Kineski proizvođači automobila koji žele ući na tržište u Njemačkoj također moraju privući nove vozače. Oni se bore s gotovo potpunim nedostatkom svijesti o marki i moraju promijeniti trenutnu percepciju javnosti o kvaliteti svojih proizvoda”, kaže izvršni direktor Carwowa Philipp Sayler.
Kako su kineski proizvođači u pogledu implementacije novih tehnologija, a posebno električnih pogona, definitivno sustigli konkurenciju, a nerijetko su i superiorniji, velika je vjerojatnost da će kineske marke ostvariti značajni udio na evropskom tržištu. A sudeći po zadnjim trendovima, to će učiniti daleko brže od japanskih i korejskih proizvođača.
Sve je započelo elektrifikacijom. Kineski proizvođači nisu mirovali pa su vrlo brzo pohvatali dizajnerske trendove, a u međuvremenu su čak i brže od Evrope razvijali električne pogone i lansirali nebrojene novitete.
Tako se sad kineski kupci osjetno brže prebacuju na električne pogone od onih zapadnih. U Americi je udio električnih vozila u prodaji 6 posto, dok je u Kini čak 25%, a ove godine će ići i do 30%. Više od 80% električnih automobila prodanih u Kini proizveli su domaći proizvođači, izvještava New York Times.
Sasvim je jasno da su zapadni proizvođači zabrinuti, a netom održan sajam Auto Shanghai je na to itekako ukazao. NYT tvrdi da je Volkswagen toliko zabrinut da je bio primoran poslati dva čarter leta s direktorima na Auto Shanghai. A pritom Volkswagen ne kotira loše u Kini i upravo im je pokazao novi ID.7.