Biznis

Carlsberg BH proslavio 10 godina uspješnog poslovanja!










U Sky baru hotela Hills u Sarajevu kompanija Carlsberg BH proslavila je deset godina uspješnog poslovanja u Bosni i Hercegovini.Kao dio Carlsberg grupacije, koja predstavlja jednu od četiri najveće internacionalne pivare na svijetu i uspješno posluje na svih pet kontinenata, od 2007. godine na našem tržištu prisutni su sa bogatim portfoliom brendova kreiranim da zadovolji različite ukuse i potrebe potrošača svih generacija: Carlsberg, Pan, Tuborg, Lav, Holsten, Somersby, te sa jedinstvenim portfoliom takozvanih specijalnih piva „House of Beer“, kojeg čine brendovi Guinness, Grimbergen i Budweiser.

“Distribucija, prodaja, marketing i sve ostale aktivnosti ispreplitali su se jedna s drugom i tako nam je, u detaljno planiranom i intenzivnom radu, vrlo brzo protekla decenija u BiH. Svih ovih godina nastojali smo biti lideri i u marketinškim aktivnostima i komunikaciji sa našim potrošačima, biti pokrovitelji brojnih sportskih manifestacija, kao i društveno-odgovornih projekata, što su sve razlozi uspjeha naše kompanije. Svih deset godina našu prodaju i poslovanje prati i aktivno učešće u zanimljivim događajima širom zemlje”, izjavio je Amir Tobudić, direktor kompanije Carlsberg BH.

Možda će Vas zanimati i:

Proslava je bila internog karaktera te je poslužila kao idealna prilika da se menadžment kompanije prigodnim poklonima zahvali pojedincima koji su u proteklih deset, odnosno pet godina, svojim izuzetnim radom i zalaganjem doprinjeli razvoju Carlsberga BH.

Na proslavi rezimirano je i kako je 2016. bila godina izuzetnih uspjeha.

Naime, sa brendom Carlsberg bili su prisutni na nekoliko značajnih manifestacija: Jazz Festu, Sarajevskom polumaratonu, Beer Festu, a od 2016. najatraktivnija snooker liga u BiH nosi upravo naziv Carlsberg. Brend Tuborg je svojim vjernim potrošačima, u pet bh. gradova, upriličio 17 partija i pet koncerata. Tuborg je bio i sponzor nastupa jednog od najpoznatijih evropskih producenata elektronske muzike, DJ Billaina, odigrao značajnu ulogu u realizaciji festivala savremene umjetnosti ARTZ Tuzla te kreirao jedan novi koncept partija u našoj zemlji Particooltura. Sa brendom Pan Carlsberg BH je u 2016. godini, u okviru velike nagradne igre, 50 fudbalskih fanova odveo na utakmicu Hrvatska – Španija, a četvero najsretnijih i na veliko finale u Pariz. Pan je upriličio i sjajno sportsko takmičenje Pan 3 na 3, turnir u uličnoj košarci, bio je dio zimskih čarolija na Pan winter garden u Tuzli i Pan winter pub u Sarajevu. Sa brendom Lav Carlsberg BH je proteklu godinu obilježio promocijom novog okusa, Lav – 4 dara prirode, organiziranjem Lavoskog turnira u malom fudbalu te sponzorstvom velikana bh. rukometa – RK Sloga Doboj. Somersby je u 2016. predstavio novi okus, borovnicu, dok je ovogodišnji Lord Somersby's Bridge ostvario rekordnu posjetu kao najatraktivnija party lokacija tokom SFF-a.

I na početku druge decenije poslovanja u BiH, u ovoj godini, iz kompanije Carlsberg BH najavljuju da će, zajedničkim trudom i radom, konzumentima ponuditi još više.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button