
Bliži se 5. juni kada će se u sarajevskoj dvorani “Mirza Delibašić” održati 13. Branding konferencija na kojoj će govornici biti svjetski kreativni stručnjaci iz svijeta brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Ovogodišnja tema „Brand New Circus“, inspirisana je cirkusom kao metaforom savremenog svijeta te obećava pravi spektakl ideja kao i dan ispunjen inovacijom, inspiracijom i razmjenom znanja, a sve u organizaciji agencije Via Media.
Prvi predavač je Ravid Kuperberg, partner u kompaniji Mindscapes i jedan od najtraženijih globalnih trenera za kreativno razmišljanje. Njegovo izlaganje fokusirat će se na revolucionarni model strukturisane kreativnosti, metod koji ne zavisi od inspiracije ni sreće, već nudi jasan put ka velikim idejama. Timovi koje je obučavao širom svijeta, osvojili su više od 50 Cannes Lions nagrada, uključujući tri Grand Prixa.
Zatim će Maurizio Tozzini, izvršni kreativni direktor u agenciji Dentsu Creative Italy, podijeliti svoje trikove i alate koji stoje iza najupečatljivijih brend poruka današnjice. Kreator je kampanja za McDonald's, Volkswagen, American Express, Nespresso i Spotify, a za svoj rad dobio je brojne nagrade, uključujući priznanja na festivalima kao što su ADCI, Effie, Epica i New York Festival.
Izlaganje u Sarajevu održat će i Ali Rez, višestruko nagrađivani kreativni lider s bogatim međunarodnim iskustvom. Do sada je osvojio više od 1.000 nagrada na prestižnim festivalima te je čak četiri puta proglašen za Kreativnu osobu godine. Učesnicima će objasniti kako očuvati originalnost i autentičnost u okruženju preplavljenom prosječnim, homogeniziranim sadržajem.
Iz digitalnog svijeta dolazi Amrita Lal, viša menadžerica za klijentska rješenja pri LinkedInu. Govorit će o tome kako se istaknuti u digitalnom prostoru bez izgaranja, te kako graditi i jačati online prisustvo kroz strateški marketing.
Na 13. Branding konferenciji učesnicima će se obratiti i Lazar Sakan, vlasnik najnagrađivanije reklamne agencije u regiji, New Moment. Svoje bogato iskustvo sa brojnih nagrađivanih projekata pretočit će u uvide koji stoje iza velikih, prepoznatljivih kampanja.
Za više informacija i kupovinu kotizacija posjetite: www.branding.ba.