Teslin sistem aktivne pomoći u vožnji sve češće je meta kritika. Nakon niza nesreća, američke savezne agencije počele su da istražuju moguće nedostatke u ovom sistemu.
Nakon više zabilježenih problema sa Teslinim sistemom aktivne bezbjednosti, koji je u nekoliko slučajeva kritikovan nakon saobraćajnih nesreća, pokreće se istraga o njegovim mogućim nedostatcima.
Proizvođaču električnih automobila iz Kalifornije sada ponovo prijete problemi jer prema Njujork tajmsu, američka Nacionalna uprava za sigurnost saobraćaja na putevima (NHTSA) istražuje čak 23 nesreće u kojima je Teslin sistem bio uključen ili je mogao biti aktivan.
Ističu se nesreće u kojoj je Model Y naletio na zaustavljeni policijski automobil na autoputu u blizini grada Lansinga u državi Mičigen.
Zatim, tu je slučaj iz februara kada se Tesla zakucao u prikolicu kamiona u Detroitu.
Teslin autopilot smatra se izuzetno naprednim sistemom i u jesen prošle godine osvojio je drugo mjesto na testu američkog potrošačkog časopisa Consumer Reports, iza sistema Supercruise koji koristi Cadillac.
Međutim, takvi sofisticirani sistemi imaju problem. Naime, oni pouzdano obavljaju jednostavne zadatke, ali ne mogu da upravljaju automobilom samostalno.
Teslini sistemi su po svemu sudeći dostigli svoje granice. Primjera radi, istraga nesreće na Floridi iz 2016. otkrila je da autopilot nije prepoznao svijetlu prikolicu kamiona kao prepreku po lijepom vremenu i auto se sudario sa njom.
Možda bi se Tesla trebalo da se ugleda na pomenuti GM-ov sistem Supercruise koji je pobijedio prvenstveno zahvaljujući infracrvenoj kameri koja provjerava da li su vozačeve oči usmjerene na put. Ako to nije slučaj, sistem se, uz upozorenje, sam isključuje, a ako je potrebno i zaustavlja vozilo.
Izvor: Fokus.ba