Big Bang #HerojiGeneracije

NAJBOLJI U TK: DAMIR BOŠNJAK – ‘’RAD NA SEBI JE NAJBOLJE ULAGANJE’’




Damir Bošnjak rođen 01.12.1995. godine. Kao mali pokušava pronaći način kako kroz video produkciju i montažu može prikazati sebe i svoj rad. Zbog toga se u Srednjoj školi počinje baviti fotografijom i nakon toga prelazi na video, gdje radi kao producent i montažer na svom prvom dokumentarnom filmu “Maja”, koji je na 4. Tuzla Film Festivalu dobio specijalno priznanje.

Nakon toga, drugi kratki film na kojem radi dobija 1. mjesto na takmičenju organizovano od strane Sony kompanije “Snimi i ti svoj film”.

S druge strane, kao dodatni hobi počeo je da radim na svom YouTube kanalu, koji danas nakon 10 godina rada ima preko 47 hiljada pretplatnika i preko 20 miliona pregleda. Kroz moj YouTube kanal, spaja ljude iz svih krajeva svijeta, kao i iz zemalja bivše Jugoslavije gdje kroz određeni sadržaj se ruše barijere nacionalizma i mržnje i radi na spajanju ljudi kao i na uzajamnom poštovanju u jednoj zajednici.

Također, već 4 godine dio je SFF TV tima na Sarajevo Film Festivalu, gdje dobija priliku da producira intervjuje s najvećim filmskim radnicima kako sa prostora bivše Jugoslavije, tako i svjetske kinematografije.

Šta za tebe znači učešće u BIGBANG CHALLENGE-u?

Prvenstveno je čast što sam ušao u krug od 75 najuspješnijih mladih ljudi koji su izabrani u različitim kategorijama  i mislim da je sjajna stvar što je Kameleon organizovao  ovako nešto jer se generalno mladi ljudi moraju podžavati. BigBang Challenge je primjer da se nešto može uraditi prema mladim ljudima, da mladi vide da ima ljudi koji su uspjeli u svojim sektorima, da vide da se i oni mogu aktivirati.

Hoće li i koliko će BIGBANG CHALLENGE značiti za vaše međusobno povezivanje?

Mislim da će dosta značiti, ima dosta mladih ljudi iz različitih kategorija. Mislim da je dobra stvar što ljudi iz iste kategorije mogu razmjenjivati svoja iskustva, informacije i znanja koja imaju. Također ljudi iz različitih kategorija mogu od njih nešto da nauče, iz svakog druženja mladih ljudi iz različitih sektora može se proizvesti nešto novo poput poznanstava, novih projekata itd.

Šta BiH mora da uradi da motiviše mlade ljude da ostanu u zemlji?

Veliki je problem što je posljednjih godina otišlo dosta školovanih mladih ljudi iz naše zemlje. Mislim da vladajuća struktura Bosne i Hercegovine mora da osigura prostor za učenje, rad i kreiranje.  Veliki problem predstavlja ekonomska situacija u našoj zemlji koja dodatno otežava sve ovo, ukoliko bi se nekako riješio prostor za stvaranje, rad i učenje mislim da bi se nešto postiglo jer preko toga se može raditi da se ekonomska situacija u državi popravi.

Kako ti kao individua možes pomoći u ostanku mladih?

Najviše mogu pomoći ljudima iz svog sektora, želim pomoći mladim ljudima u budućnosti kroz razne radionice i edukacije.  Ja sam dugi niz godina u ovom poslu i mislim da ovdje ne mogu pronaći informacije vezane za ovaj sektor. Pored mene ima mladih ljudi koji su u ovom sektoru koji mogu to zaista raditi, što se tiče mene to će biti organizacija edukacija, radionica, uključivanje mladih ljudi u projekte koje organizujem. Bolje je imati mlade ljude u projektu koji će nešto naučiti, ali također i ja da nešto od njih naučim.

Kako planiraš zaokružiti 2020. Godinu ?

S obzirom na novonastalu situaciju u cijelom svijetu dosta planova koje sam ja lično imao koji se odnose na snimanje i produkciju na terenu definitvno se moraju odložiti. Što se tiče youtube-a i mojih drugih poslova poput internet marketinga  definitivno očekujem veliki broj pretplatnika. Kroz svoj rad idem prema što većem broju pretplatnika, ukoliko sve bude išlo po planu mislim da je to ostvarivo do kraja 2020. godine.

Koja je tvoja poruka mladim ljudima u TK i BiH?

Moja generalno poruka nije bitno u kojem sektoru se nalaze, koji posao žele da rade mislim da je veoma važno da ne odustaju od svojih ciljeva i želja koliko god teško se to činilo u našem okruženju. Kao što sam rekao iako okruženje možda nije idealno za posao koji neka mlada osoba želi da odabare, uvijek se može nekako naći način da se ostvari taj cilj. Mislim da non stop treba da se uči, da se usavršava jer tržište to zahtjeva, trendovi se mijenjaju i uvijek je potreban napredak i usavršavanje.

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button