Ovi kratki video-snimci bili bi slični onima kakvi su trenutno jako populani na aplikaciji TikTok.
Korisnici bi uz ovu funkciju mogli birati iz Youtubeovog “kataloga” glazbe te dodali pjesmu svojim video-snimcima. Kako se čini, ovo je najozbiljniji pokušaj Youtubea da konkurira ovoj vrlo popularnoj društvenoj mreži, a Youtube Shorts se očekuje do kraja 2020. godine.
Youtube je već pokušao proširiti svoj sadržaj – 2018. su predstavljene Youtube Stories, mogućnost da korisnici na svoj račun postave “priče” slične onima kakve poznamo u aplikacijama Instagram ili Snapchat.
Ovaj potez nije neočekivan, budući da je TikTok, kineska aplikacija za dijeljenje video sadržaja objavljena prije tri godine, jedna je od najpopularnijih društvenih mreža koja se svaki dan preuzme više od tri milijuna puta.
Ovo nije prvi pokušaj Googlea da uđe u svijet kratkih video priča – 2019. je tvrtka (bezuspješno) pokušala preuzeti konkurentsku aplikaciju Firework.