UNIQA, prva među vodećim osiguravajućim društvima u isplati šteta, od jula ove godine uvela je novu uslugu: telefonsku prijavu štete.
Klijenti ove osiguravajuće kuće od sada imaju mogućnost da svoju štetu prijave putem telefona kako u UNIQA poslovnicama tako i od svoje kuće, kancelarije ili bilo kojeg drugog mjesta. Na taj način klijentima se pruža dodatna mogućnost kako da uz maksimalnu uštedu vremena ostvare svoja prava iz osiguranja.
“Procedura je vrlo jednostavna – pozivom na besplatni broj telefona 080/02 02 51 klijent kontaktira UNIQA Kontakt centar za prijavu odštetnih zahtjeva i tokom razgovora sa operaterom pruža informacije u vezi sa okolnostima nastanka štete, kao i sve druge informacije relevantne za prijavu odštetnog zahtjeva. Tokom procesa prijave, klijent je navođen od strane operatera, odnosno klijent samo daje odgovore na postavljena pitanja što proces prijave štete čini još jednostavnijim”, navode iz ove osiguravajuće kuće te dodaju:
“Pri samom kraju telefonske prijave, UNIQA operater informiše klijenta o broju predmeta pod kojim se vodi njegov odštetni zahtjev, kao i mogućnostima dostave neophodne dokumentacije, na klijentu najlakši način.”
Telefonska prijava štete omogućava klijentima da, bez napuštanja udobnosti svog doma, brzo i uz maksimalnu uštedu vremena, izvrše prijavu odštetnog zahtjeva i dobiju sve potrebne informacije u vezi sa svojim predmetom u svakom trenutku, čime nužnost dolaska u poslovnicu postaje stvar prošlosti.
Godinama unazad, osiguravajuća kuća UNIQA prepoznata je po kontinuiranom pružanju inovativnih i učinkovitih rješenja, sve u cilju unaprjeđenja korisničkog servisa. Uvođenjem ove usluge UNIQA dodatno potvrđuje da su u fokusu poslovanja ove osiguravajuće kuće prije svega klijenti, kao i posvećenost te brzina u isplati šteta.