Google AdWords je trenutno jedna od najmoćnijih oglašivačkih platformi, pomoću koje možete ciljano i efikasno dosegnuti potencijalne kupce na Google tražilici, Google prikazivačkoj mreži, mobilnim uređajima, Gmailu i YouTubeu.
Zahvaljujući činjenici da plaćate samo kada korisnik klikne na Vaš oglas ili pogleda video sadržaj, u mogućnosti ste na troškovno efikasan način privući nove klijente i povećati prodaju.
Ključne riječi su ključ uspješne Google Adwords kampanje. S uspješno odabranim riječima kreiramo oglas koji se pojavljuje na samom vrhu pretraživača. Procjena je da čak 40% ljudi ne uoči da se radi o oglasu kad im se prikaže.
Pri kreiranju landing page-a (web stranice na koju će voditi oglas) vodimo računa da bude dobro opisana i u skladu s oglasom. Oglas potom targetiramo prema podacima koje preuzmemo iz Google Analyticsa.
Google Analytics je besplatan Googleov alat pomoću kojega možete precizno mjeriti rezultate i optimizirati i prilagođavati kampanju vašim ciljevima. Alat sadrži podatke broja posjećenosti web stranice, vrijeme provedeno na stranici, informacije o ključnim riječima preko kojih su nas korisnici našli, s kojih stranica su došli korisnici na našu stranicu (prema tome možemo odrediti profil i navike potencijalnih klijenata) i još mnogo toga.
Ukoliko imate adekvatan sadržaj na web stranici i dobru ponudu kada vas korisnik “izgugla”, uspjeli ste pretvoriti potencijalnog kupca u kupca.
Kako osmisliti i provesti Google AdWords kampanje saznajte na seminaru “Google AdWords najmoćniji alat internet oglašavanja”, koji će se održati u ponedjeljak 18.04. u Banja Luci, utorak 19.04. u Sarajevu i srijedu 20.04. u Mostaru. Predavač na seminaru je Vice Božić, certificirani Google AdWords i Google Analytics stručnjak, i vlasnik digitalne agencije Goads sa preko 12 godina iskustva u planiranju i provedbi digitalnih kampanja za klijente u regiji i inozemstvu.
Agencija Apriori BiH organizator je ovih seminara, a više informacija, program, prijava i detalji su na webu www.apriori.ba.