
Povodom ovogodišnjeg početka kampanje pod nazivom „Koliko vrijedi tvoj život?“ danas je u Ministarstvu trgovine, turizma i saobraćaja održana press konferencije na kojoj su prezentovane aktivnosti do kraja godine kao i trenutno stanje sigurnosti saobraćaja na području TK.
Prema riječima pomoćnika ministra za saobraćaj Nenada Lukanovića, Ministarstvo trgovine, turizma i saobraćaja pokrenulo je kampanju i ove godine zbog povećanja nivoa bezbjednosti saobraćaja na putevima na području TK.
U periodu od jula do septembra fokus je na povećanom intenzitetu saobraćaja tokom godišnjih odmora i pojavi saobraćajnih nesreća uzrokovanih neprilagođenom brzinom, nepažnjom vozača zbog korištenja mobilnog telefona, alkoholom/opijatima, kao i početka perioda godine gdje se na cestama pojavljuju motociklisti, biciklisti i vozači električnih romobila.
Cilj ovog dijela kampanje, rečeno je ovom prilikom, je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju, negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona u toku vožnje na pažnju i koncentraciju. Zadnja tri mjeseca u godini period su kada se vozačima želi skrenuti pažnja te povećati oprez na djecu/učenike na cestama u periodu početka školske godine, kao i na poštivanje saobraćajnih propisa u odnosu vozača prema pješacima i biciklistima kao ranjivoj kategoriji učesnika u saobraćaju.
Kampanja je osmišljena, kako navodi šef Odsjeka za saobraćaj Samir Gabeljić, tako da dođe do što većeg broja građana TK i BiH.
„Na području TK u 2024. godini bilo 3144 saobraćajnih nezgoda što je za 90 nezgoda više u odnosu na ‘23. godinu. U prošloj godini je bilo 27 poginulih lica što je više za 7 smrtnih slučajeva“, kazao je Gabeljić iznijevši podatke o broju povrijeđenih te da je neprilagođena brzina najveći uzročnik saobraćajnih nesreća i njihovih posljedica.
U ime nosioca kampanje Radio Kameleona način medijske prezentacije predstavio je Amir Zonić.
„Prvi dio kampanje će se fokusirati na ljetne izazove u saobraćaju, gužve, temperature, pješake, bicikliste dok će drugi više zahvatati početak „mraka“ i djecu koja idu u školu. Kako se bližimo praznicima idu zimske gume i neke nove teme oko novogodišnjih praznika i vožnja u alkoholiziranom stanju, uslovima otežane vidljivosti“, rekao je Zonić.
Ono što će biti vrlo intenzivno je radio-oglašavanje jer je to najbliže vozačima, rečeno je ovom prilikom. Cilj je da se vozačima kroz kratke poruke ukaže na pogubnost brze vožnje, vožnje u alkoholiziranom stanju i negativnog uticaja korištenja mobilnog telefona na pažnju i koncentraciju u toku vožnje.