BiH

Ispovijesti zatvorenika iz BiH: Golfa ukrademo za minutu




Vijest kaže da je Sarajka Z.I. prijavila da joj je naoružana nepoznata osoba u četvrtak, 2. juna, u ulici Gabelina (Sarajevo), otela vozilo “range rover evoque”. Desilo se to deset minuta prije ponoći, a ubrzo je o tome obaviještena policija koja radi na rasvjetljavanju krivičnog djela.

I dok policija traga, Start Magazin BiH donosi vjerodostojnu priču o tome ko i kako krade vozila?! Naime, u nekima od dosadašnjih policijskih akcija “pali” su i sagovornici ovog magazina, koji dug državi vraćaju u Kazneno-popravnom zavodu zatvorenog tipa (KPZZT) Zenica. Osuđeni su na višegodišnje zatvorske kazne.

Možda će Vas zanimati i:

HILJADA, DVIJE PO AUTU

Zeničanin Sanel Karahmet (38) osuđen je za organizovani kriminal, tačnije za krađu motornih putničkih vozila. Osuđen je na devet godina zatvora. Ovo je njegova priča…

– Krali smo širom BiH, pretežno Volkswagenov program automobila. Krađom smo zarađivali i to nam se obilo o glavu. Osuđen sam za krađu 50 automobila u nekih godinu i pol dana. Dobijali smo od hiljadu do dvije i po hiljade eura po autu, započinje svoju ispovijest.

Neka vozila su, kaže, završavala na autootpadima, drugima su falsifikovani dokumenti i odvezeni su preko granice. U lov su kretali u malim timovima, u vozilima koja nisu bila regularna, a onda putovali, kako sam kaže, od grada do grada, od sela do sela, i tražili plijen. Krali su isključivo noću.

POSEBAN ALAT

– Imali smo poseban alat, dekodere manje od kutije cigareta. Bravu otvorimo fizički, uđemo u vozilo, izbijemo unutrašnju bravu u koju ide ključ, a onda damo kontakt šrafcigerom. U servis-džek uključimo dekoder koji poništi postojeće kodove i ubacimo kod koji omogućava startovanje automobila. Nakon toga damo kontakt šrafcigerom i gotovo, pojašnjava Karahmet cijeli proces.

Realno, krađa traje i kraće… Golf IV, opisuje Karahmet, ukrade za 50 sekundi, golfa V za oko dvije minute, pasata za 60 do 90 sekundi. Pod uvjetom da imaju fabrički alarm.

ŠLEP SLUŽBA

– Kod nekih od ovih dodatnih zaštitinih mehanizama sam znao podići haubu, raskopčam komande, ubacim u treću i vozim. Inače sam po profesiji mehaničar. Kojekakvi prekidači i prepreke koje se postavljaju vas mogu malo usporiti, ali u suštini ne postoji apsolutna zaštita. Sve se može neutralisat, dodaje Karahmet.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button