Festival “Golden drum 2024.” završio je svečanom dodjelom nagrada, koja je održana u saradnji s Mastercardom, 10. oktobra 2024. godine u Portorožu, Slovenija. Žiri “Golden Drum 2024.” prepoznao je izvanredne kreativne talente, dodijelivši ukupno 62 brončane, 58 srebrnih, 37 zlatnih i 17 Grand Prix nagrada.
Prestžna nagrada Agency of the Year , uz podršku A1 Slovenija, dodijeljena je LePub iz Milana, dok je titula Network of the Year pripala McCann Worldgroupu.
Heineken je osvojio cijenjenu nagradu Brand Grand Prix za izvanredno kreativno postignuće.
Nagrada Creative Director of the Year, uz podršku Elana, pripala je Bartoszu Jeglejewskom, kreativnom direktoru McCann Poland, za kampanju „Room for Everyone“.
Titula Independent Agency of the Year, uz podršku NLB-a, dodijeljena je Bickerstaff.756 iz Kijeva.
MRM Rumunija osvojila je titulu Digital Agency of the Year, dok je UM Rumunija proglašena Media Agency of the Year. Nagrada Production Agency of the Year pripala je wearekindofstudio.
U kategoriji All Juries, nagrada Best of Genius Loci, koja odaje počast radovima koji odražavaju suštinu lokalnog duha, dodijeljena je Fp7 McCann Beirutu za kampanju „Selfless Shelves“, stvorenu za klijenta Arla Foods.
Nagrada Best of Social Good, uz podršku Lidla Slovenija, uručena je Saatchi & Saatchi Ukrajini za njihov uticajni projekat „The Minefields Honey Project“, razvijen za Kernel, Ministarstvo vanjskih poslova.
Nagrada Game Changer, uz podršku Telemach Slovenija, otišla je LePubu iz Milana za inovativni projekat Pub Museums, stvoren za Heineken.
Najuspješnija agencija iz Jadranske regije, koja je osvojila specijalnu nagradu Adriatic Agency of the Year uz podršku Zavarovalnice Triglav, postala je McCann Skopje s projektom „Start up package“.
U čast večeri, Eka Ruola, glavna kreativna službenica i predsjednik Nitro Grupe iz Finske, postala je najnoviji član Golden Drum Hall of Fame, pridruživši se ovom istaknutom krugu kreativnih vizionara koji su duboko uticali na svijet kreativnosti kakav poznajemo.
U takmičenju Mlađih bubnjara, održanom u saradnji sa Slovenskom turističkom zajednicom, pobjednici su slovenska Nicoletta Gulíšek i Matúš Kollárik iz Istropolitana Ogilvy, s njihovom pobjedničkom serijom postera „Love-correct“.
Žiri je takođe prepoznao sljedeće radove s posebnim priznanjima, odajući počast njihovoj izvanrednoj kvaliteti i kreativnosti: „Real life wonders“ Faruqa Alimija i Ajani Olamitayo iz Noah's Ark Communications, Nigerija, te „It's in our Sloveins.“ Tassy Fanni i Schafarek Boldizsár iz Republic Group // DDB, Budimpešta.
Čestitke svim pobjedničkim projektima i inspirativnim timovima iza njih!