
Požar u automobilu predstavlja jedan od najvećih problema s kojim se vozač može suočiti. Iako su požari u električnim vozilima rijetka pojava, oni izazivaju veliku pažnju zbog svoje dramatičnosti i težine gašenja.
U većini slučajeva, požari su uzrokovani pregrijavanjem ili problemima sa baterijom, a šire se vrlo brzo, često prije nego što vatrogasci stignu na mjesto nesreće.
Međutim, čini se da je ovom problemu došao kraj zahvaljujući novom patentu koji je Audi predstavio — sistemu za brzo gašenje požara koji sprječava širenje štete.
U električnim vozilima, borba protiv požara nije efikasna jer gotovo uvijek potiče iz baterije. Stoga su inženjeri Audija razvili patent za unutrašnji sistem za gašenje požara, koji donosi brza rješenja za ovaj problem, piše Revija HAK.
Iako se radi o složenoj tehnologiji, njena logika je očita i teško je razumjeti zašto nije bila razmatrana ranije. Sistem se sastoji od nekoliko ključnih komponenti, među kojima su detektor dima, oprema za gašenje požara i različite servisne cijevi.
Detektor dima i temperature bit će prvi zaštitni mehanizam. Ako senzori prepoznaju dim i temperaturu baterije iznad normale, automatski će aktivirati sistem za gašenje požara.
Audi je odlučio koristiti aparat za gašenje sa suhim prahom, koji efikasno guši plamen. Uz to, vozač će biti odmah obaviješten o opasnosti, a automobil će sigurno stati kako bi omogućio vozaču da pozove hitnu pomoć.