Spuštena je zavjesa na drugu Woman.Comm konferenciju, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.
Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kampanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne inteligencije i Metaversea.
“Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice,” poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Agencija Colosseum je na ovom prestižnom natjecanju osvojila zlatnu medalju u kategoriji Print i publikacije za svoj rad Medicinski priručnik, dok je radio Kameleon osvojio bronzu u kategoriji Zvuk za radijski spot Da imaš oko k'o soko.
Dobitnike svih priznanja možete pogledati OVDJE.