Biznis

Huawei na pragu da prestigne iPhone na najvećem tržištu smartphone-a










Prodaja iPhonea naglo je pala u Kini u prvom tromjesečju ove godine, dok je marka Huawei doživjela snažan povratak na domaćem tržištu.
Prema najnovijem istraživanju Counterpointa, Huawei je na pragu prestizanja Applea na najvećem svjetskom tržištu pametnih telefona.

Huawei, sa sjedištem u Shenzhenu, zabilježio je rast prodaje pametnih telefona u Kini za gotovo 70% na godišnjem nivou u prvom tromjesečju, dok je prodaja Applea pala za više od 19%, prema podacima Counterpoint Researcha. Viši analitičar istraživanja u Counterpointu Ivan Lam rekao je da je na Appleov pad prodaje utjecao Huaweijev povratak u premium segment.

Tome je velikim dijelom pridonijelo prošlogodišnje lansiranje Huaweijevog pametnog telefona Mate 60, koji dolazi s vrhunskim čipom koji podržava sljedeću generaciju 5G mobilnog povezivanja. Kako navodi CNBC, počevši od 2019, SAD je uveo sankcije Huaweiju u pokušaju da ga spriječi u pristupu takvoj tehnologiji, gotovo uništivši Huaweijevo poslovanje s pametnim telefonima.

No, Huawei se sada vraća. Kompanija je četvrti najveći proizvođač pametnih telefona u Kini prema Counterpointovom istraživanju objavljenom u utorak, povećavajući pritisak na Apple, koji je treći u tom poretku.

Ivan Lam je nagovijestio da bi se Apple mogao oporaviti u Kini uz proširenje ponude telefona s novim opcijama boja, ali i s agresivnim popustima, kao i novim značajkama umjetne inteligencije, za koje se očekuje da će biti predstavljene na nadolazećoj Svjetskoj konferenciji programera u junu.

Kako navodi CNN, podaci Counterpointa stigli su samo nekoliko dana nakon što je druga istraživačka firma na tržištu IDC izjavila da su globalne prodaje pametnih telefona Applea pale za 10% u prvom tromjesečju, uglavnom zbog gubitka zamaha u Kini.

Kina je najveće tržište iza Sjedinjenih Država za Apple, ali kompanija se suočava s izazovnim vremenima u drugoj najvećoj privredi svijeta. Kineski potrošači, koji su nekad favorizovali Apple, sada se sve više okreću kineskim markama.

Ukupna prodaja pametnih telefona u Kini porasla je za 1,5% u prvom tromjesečju, prema Counterpointu. Lokalni proizvođači pametnih telefona Vivo i Honor bili su dva vodeća brenda po tržišnom udjelu.


Možda će Vas zanimati i:

Back to top button