Za kompaniju ZH-ZOLA d.o.o. Živinice, lidera u distribuciji proizvoda poznatih svjetskih brendova Ceresit, Sika i Nexe za BiH, 2022. godina bila je uspješna jer su ostvarili natprosječne poslovne rezultate i oprihodovali 22 miliona KM, te realizovali brojne projekte.
Pod motom “Sve za vaš dom na jednom mjestu“ kompanija ZH-ZOLA d.o.o.Živinice, u svojoj ponudi ima preko 30.000 artikala i jedan su od, asortimanom, najkompletnijih prodavaca u BiH.
Distribiraju sve vrste proizvoda za dom, počev od građevinskih i fasadnih materijla, alata, rasvjete, opreme za kupatila, materijala za centralno grijanje, vrtnog namještaja, bijele tehnike, televizora, posuđa, bicikala itd.
Prema riječima Emira Zoletića, direktora ZH-ZOLA d.o.o. Živinice, baš u 2022. godini dobili su ugovor o generalnom zastupništvu za još jedan poznati evropski brend.
“Dobili smo generalno zastupništvo najvećeg evropskog proizvođača bicikala, brenda Salcano za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, na što smo veoma ponosni. Sada nam predstoji širenje ove mreže”, kaže Zoletić.
Koje najvažnije projekte ste realizovali u ovoj godini ili je u toku njihova realizacija?
Završili smo projekat izgradnje skladišnog prostora u Živinicama i zahvaljujući tome dobili smo preko 3000 paletnih mjesta. Započeli smo i projekat širenja prodajnog prostora naše kompanije za cca 1.500 m 2.
Kako cjenjujete poslovanje Vaše kompanije u 2022. ?
Poslovanje u ovoj godini je više nego uspješno. Ukupan prihod naše kompanije u 2022. godini bit će veći za 10 procenata, tako da ćemo oprihodovati preko 22 miliona KM. Bez obzira na krizu koja je itekako uticala na kupovnu moć građana, uspjeli smo zadržati ritam rasta u posljednjih šest, sedam godina, kako u maloprodaji, tako i u našoj distributivnoj mreži.
Možete li ukratko predstaviti kompaniju ZH-ZOLA ?
Sami počeci našeg poslovanja vezani su za davnu 1990., u vrijeme poznate privredne reforme Ante Markovića. Zahvaljujući moderniziranju tržišta i rastom potreba kupaca, otvorili smo u 2014. godini Baucentar u Živinicama, u kojem i danas radimo sa timom od 65 uposlenika. U našem prodajnom centru obavi se preko 200.000 kupovina godišnje, a u distributivnoj mreži imamo oko 350 kupaca.
Recite malo detaljnije o proizvodima i brendovima koje zastupate u BiH?
U našem prodajnom asortimanu se nalazi sve za izgradnju i opremanje doma. Preko 30.000 artikala je u našoj ponudi, počev od građevinskih, fasadnih materijala, alata, rasvjete, opreme za kupatila, materijala za centralno grijanje, vrtnog namještaja, bijele tehnike, televizora, posuđa, bicikala itd. Pored navedeno, ponosni smo distributeri sledećih brendova : Ceresit,Sika,Nexe,Saint Gobain,Centrometal, Kronospan…
Po čemu se kompanija ZH-ZOLA razlikuje od konkurencije?
Mislim da je ključan odnos prema kupcu. Mi uvijek nastojimo pružiti kupcima pažljivo odabrane proizvode, koji imaju idealan omjer cijene i kvaliteta.U svakom našem odnosu nastojimo da budemo korektni i želimo da se naši kupci osjećaju sigurno. Jer, 30 godina iskustva su razlog više da se stvori neraskidiva nit između nas i naših kupaca, kojih je iz godine u godinu sve više. To nam daje posebnu snagu i motiv da nastavimo i budemo prepoznatljivi po iskrenom i korektnom odnosu prema našim kupcima.
Na koji način uspješno vodite kompaniju i kakva je Vaša poslovna strategija?
Vrlo često čujemo krilaticu da svaku kompaniju čine ljudi. Ja bih dodao još dva pridjeva: zadovoljni i sretni. Da bi neko bio uspješan menadžer, mora prije svega da voli ljude. Mislim da je kompanija ZH ZOLA skup zadovoljnih i sretnih ljudi. Uvijek nastojim da tražim najbolje u drugima i dam najbolje od sebe.
Kakvi su bili Vaši početci u biznisu i s kakvim izazovima se dana suočavate u poslovanju?
Ja sam imao tu sreću da sam prvobitnu akumulaciju naslijedio od oca, koji je i osnivač firme. Ali, ukratko mogu reći da je kompanija, odnosno sam biznis kao dijete, koje konstatno moraš učiti, njegovati i truditi se da je na pravom putu. Naš tim je u početku bio znatno manji nego danas i samim tim svi smo morali raditi mnogo više poslova, kako bi uspjeli rješiti sve izazove koji su bili pred nama. Najaveći problemi sa kojima se danas susrećemo su nedostatak radne snage, selektivna primjena propisa…Ma generalno, problemi su isti kod svih privrednika.
U kolikoj mjeri pridajete pažnju društvenoj odgovornosti?
Izuzetno smo društveno odgovorna kompanija, koja donira znatan iznos sredstava. Ono što bih posebno istakao je da smo prije tri godine, sa tadašnjim menadžmentom, uradili adaptaciju Pedijatrijske klinike u Tuzli. Osim toga, stalni smo donatori svih sportskih i kulturnih manifestacija, te sportskih klubova i vjerskih ustanova.
Kakvi su Vaši poslovni planovi za 2023., na čemu će biti prioritet i kakva je Vaša vizija razvoja kompanije u narednih nekoliko godina?
Planovi su kao i uvijek izazovni, opitmistični. Želimo da učvrstimo svoju lidersku poziciju u distribuciji brendova Ceresit, Sika i Nexe, te postanemo lideri i za ostale brendove koje razvijamo. Prije svega mislim na laminatne podove Cronospana i Centrometal u centralnom grijanju.
Kao što sam već rekao, širićemo mrežu kupaca brenda bicikala Salcano u Hrvatskoj, Slovenij i BiH. U skladu sa svjetskim trendovima u trgovini, razvijamo i naš web shop. Da bi sve to postigli i ubrzali procese, morat ćemo dodatno uložiti sredstva u digitalizaciju naših procesa, kao i u edukaciju zaposlenika.