Uprkos pandemiji Korona virusa koja je utjecala na ekonomiju mnogih zemalja u svijetu te usporila privredna kretanja i u našoj zemlji, kompanija dm drogerie markt u BiH i ove godine je, sa ostvarenim rastom od 6%, potvrdila status drogerijskog lidera na našem tržištu. U protekloj PG dm je zaposlio 49 radnika, otvorio pet dm prodavnica, i investirao 6,1 milion KM.
U protekloj poslovnoj godini dm je realizirao i brojne društveno-odgovorne inicijative a nedavno rad zdravstvenih institucija podržao je i donacijom dva respiratora – anesteziološka ventilatora Primus, njemačkog proizvođača Dräger, s pratećom opremom ukupne vrijednosti 36.600 eura, za čije korištenje su zdravstveni radnici u BiH certificirani.
Kao vid podrške u sprečavanju širenja zaraze Korona virusom u proteklom periodu dm je na adrese 14 javnih i državnih ustanova u BiH donirao sredstva za dezinfekciju, maske i rukavice, higijenske i druge potrepštine, ukupne vrijednosti 21.099 KM.
Dm je rad zdravstvenih institucija podržao i donacijom dva respiratora – anesteziološka ventilatora Primus, njemačkog proizvođača Dräger, s pratećom opremom ukupne vrijednosti 36.600 eura, za čije korištenje su zdravstveni radnici u BiH certificirani. Respiratori su donirani Ministarstvu civilnih poslova BiH, koje je na osnovu preporuka entitetskih ministarstava i potreba medicinskih ustanova, donaciju preusmjerilo Univerzitetskom kliničkom centru u Banjoj Luci i Kantonalnoj bolnici u Travniku.
Kampanjom Feel Good majice u saradnji s portalom Bonjour.ba, dm je pomogao stručno usavršavanje domaćih poduzetnica, a kao ekskluzivni sponzor SFF-a, podržao je održavanje ove prestižne filmske smotre u nešto drugačijim okolnostima. Ukupna ulaganja u društveno odgovorno poslovanje iznosila su 160.072 KM.
Planovi za novu poslovnu godinu
Kompanija dm, koja se protekle poslovne godine našla na listi najznačajnijih investitora u našoj zemlji te se u okviru projekta „100 najvećih u BiH“ plasirala na prvo mjesto po prihodu u svojoj djelatnosti, naredne godine obilježit će značajan jubilej – 15 godina poslovanja u BiH. Planirane su investicije u vrijednosti od 7,7 miliona KM koje podrazumijevaju i širenje prodajne mreže, koja bi do septembra 2021. trebala da obuhvata 83 dm prodavnice. Osim toga, u strategiji nastupa na tržištu i razvoja planirano je unapređenje radnih procesa kroz digitalizaciju, ulaganje u razvoj zaposlenika, obogaćivanje ponude i svakako ulaganje u zajednicu kroz različite društveno odgovorne inicijative.