Nakon uspješnih 11 godina u kategoriji 1 (turistički automobili), Tuzlak Armin Mujkanović je ostvario svoj dugogodišnji san – prelazak u kategoriju 2 (formule i bolidi). Ova odluka znači da će se Šampionat BiH prvi put susresti s uzbudljivim svijetom formule bolida nakon više od 10 godina.
Armin se nada da će, iako još uvijek nezvanično, Šampionat početi 18. i 19. maja u Skradinu.
Ranije su obavljena i prva testiranja formule bolida. Armin je probao određene modele koji su mu dostupni i koji bi bili dobri za razdoblje tranzicije – od klasičnog automobila na formulu.
Na stolu je imao nekoliko opcija, a za Radio Kameleon otkrio je da se radi o Formuli 3 – Opel Lotus, 1994. godišta – zvijeri koja ima težinu od od 400 kilograma te 300 konjskih snaga.
“Radi se o Formuli 3, koja je zapravo dvije stepenice ispod Formule 1. Svi veliki vozači Formule 1 su prvo morali voziti Formulu 4, Formulu 3 i 2, pa tek onda Formulu 1. Moj prvobitni plan je bio da učim od najmanje kategorije do najveće, i evo sada u Formuli ponovo krećem od najmanje kategorije, nadajući se da ću doći i do najveće, jer kako se klase povećavaju, financijski je i skuplje što je jako teško izmoći na današnjem vremenu”, rekao je za Radio Kameleon Armin Mujkanović.
Za Armina je 2023. godina bila najuspješnija u njegovoj karijeri. U prvoj polovini sezone, uspješno je vodio obje kampanje i u Prvenstvu Hrvatske, ali i u FIA CEZ šampionatu, drugom po jačini šampionatu na brdskim stazama.
Obzirom na ozbiljnost šampionata, prioritet je dat FIA CEZ šampionatu u kojem je Armin dominantno stigao do šampionske titule u Grupi 1, ispred velikih šampiona u automobilima od po 700 i više konjskih snaga, kao i fabričkih trkačkih automobila kao što su Lamborghiniji GT3 klase, kao i nekoliko WRC automobila.
Iza sebe je ostavio brojne evropske šampione i na taj način se upisao u historiju evropskog automobilizma.
Od lokalnih vlasti Armin nema nikakvu novčanu podršku, ali kako kaže nije ju ni očekivao, jer je u posljednje dvije godine vozio za drugi klub i drugu državu.
“Nadam se da od ove sezone moj uspjeh neće proći nezapaženo, smatram da nije mala stvar ni za Tuzlu, ni za BiH – da jedan vozač predstavlja svoj grad i svoju državu Formulom – to jedna velika stepenica”, dodao je Mujkanović.
Iako nema podršku vlasti, Armin ima sponzore iza sebe bez kojih ne bi mogao ni izdržati prethodne sezone jer su bila potrebna velika financijska sredstva.
Jedna utrka košta minimalno 1500 EUR, i to bez goriva, bez potrošnog materijala… što zapravo iziskuje velika sredstva potrebna za takmičenje.
“Da ne vozim da pobijedim, ne bih se ni takmičio – uvijek ciljam na najveće plasmane”, zaključuje u razgovoru za Radio Kameleon mladi Tuzlak.