U fokusuValter Tuzlanski

Intenzivni radovi na gradilištu Koridora VC







Radovi na izgradnji autoputa 5c odvijaju se uprkos brojnim poteškoćama u zemlji. Aktivno je na radilištima na jugu i sjeveru zemlje. Ovih dana radi se na izgradnji 61 kilometra moderne autoceste. Gradilište u dužini od 50 kilometara od Zenice prema sjeveru, jedno je od najaktivnijih.

Poddionica Poprikuše – Nemila, koja je dio dionice od Doboj Juga do sjevera Zenice, dužine 5,5 kilometara, karakteristična je po tome što je gotovo sva sadržana u objektima. Najveći izazov pred radnicima je tunel Golubinja, najduži na Koridoru 5c. Samo jedna cijev je dužine oko 3600 metara.

Možda će Vas zanimati i:

Na najdužoj dionici Medakovo – Ozimice Koridora 5c, 21 kilometarska trasa položena ravničarski, sa sobom donosi drugačije izazove: regulacija vode te izgradnja tunela.

Na dionici Putnikovo brdo – Medakovo također radno. Tunel Putnikovo brdo 2 – Medakovo dionica je budućeg koridora 5c dužine 8,5 km. Da bi sve bilo završeno do predviđenog roka 2025.godine, ovdje je svakodnevno angažovano oko 300 radnika.

Prema najavi Autocesta Federacije BiH, naredni mjesec radovi bi trebali početi i na posljednjoj dionici od Maglaja do Žepča, dužine 12 kilometara (Ozimice – Poprikuše) čime će u izgradnji biti kompletna sjeverna saobraćajnica. Ona će po svojoj izgradnji predstavljati saobraćajnu žilu kucavicu zemlje.



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button