Promo

Bingo Group: Sva dobit ostvarena u 2022. reinvestirana u privredu BiH

Promo




Bingo Group, najveća domaća poslovna grupacija, objavila je poslovne rezultate za 2022. godinu. Prihodi ove grupacije iznose 1,7 milijardi KM, što je 17% više nego u 2021. godini, dok je dobit na nivou grupe iznosila skoro 125 miliona KM, što je u odnosu na godinu ranije rast od 25%.

U Bingo trgovinama zabilježeno pet miliona kupovina više nego prethodne godine

  • Ukupan prihod na nivou grupe u 2022. godini porastao je za 17% u odnosu na prethodnu godinu i iznosi 1,7 milijardi KM.
  • Najveći rast prihoda, čak 80%, zabilježen je u proizvodnim kompanijama grupacije.
  • Rast prihoda u Bingo trgovinama, osnovnoj djelatnosti grupacije, u odnosu na prethodnu godinu iznosi 16%.
  • U 2023. godini nastavljaju se investicije i ulaganja u bh. ekonomiju.

 

Posebno smo ponosni što je veći dio rasta dobiti zasnovan na rezultatima proizvodnih kompanija unutar Bingo grupacije, koje su zabilježile fantastičan rast prihoda više od 80%. Tako je kompanija Dita u 2022. godini udvostručila svoju proizvodnju i ostvarila izvoz od preko 5 miliona KM robe na ino tržišta, što je povećanje od 70% u odnosu na 2021. godinu“ – izjavila je Ljiljana Kunosić, direktorica Bingo Group na konferenciji za medije održanoj danas u Sarajevu.

 U prošloj godini Bingo Group je investirao 132 miliona KM, što znači da je i više od cijele dobiti u prethodnoj godini investirano u dalji razvoj poslovanja, čime je potvrđeno opredjeljenje grupacije ka razvoju domaće privrede i domaćih kompanija. Tokom 30 godina svog poslovanja Bingo Group je u Bosni i Hercegovini investirao preko 850 miliona KM, što ovu grupaciju čini najvećim domaćim investitorom.

„Pored ulaganja u tehnologiju i opremu proizvodnih kompanija, te renoviranja prodajnih objekata, investirali smo u unapređenje uslova rada za naše uposlenike, koji su stub Bingo grupacije. Ukupna izdvajanja za uposlenike su porasla za 21% na nivou grupe, a uplatili smo preko 50 miliona KM na ime indirektnih poreza i doprinosa“, istakla je Kunosić.

 Statistika je pokazatelj da sve više kupaca bira Bingo kao svoje mjesto za kupovinu i da prepoznaju uložene napore u unaprjeđenje iskustva kupovine koje pruža najbolju vrijednost za novac.

„Za Bingo trgovinu prethodna godina je bila uspješna, sa rastom prihoda od 16%, odnosno sa 1,350 na 1,550 miliona KM. Ostvareno je 5 miliona kupovina više nego u godini prije, otvoreno je pet novih objekata i investirana su značajna sredstva u renoviranje postojećih.“ – izjavio je Edin Ibrahimović, izvršni direktor za biznis operacije Bingo.

U maju 2023. godine, u Bingo trgovinama počinje implementacija nove sistematizacije, koja uključuje novo povećanje primanja uposlenih za 15% u prosjeku.

 „Naše opredjeljenje je da kontinuirano radimo na poboljšanju uslova rada uposlenika, ovo povećanje primanja od 15% je nastavak tih aktivnosti. Tako smo tokom 2020. godine, u vrlo izazovno doba pandemije, našim uposlenicima trajno povećali plate za 20%, a regres i jednokratna finansijska pomoć su isplaćeni u 2021., kao i u 2022. godini.“ – istakao je Ibrahimović.

Andrijana Bukvarević, direktorica ljudskih resursa, govorila je o uslovima rada, iz perspektive najvećeg poslodavca u BiH.

U protekloj godini, investicijama u rast i razvoj otvoreno je više od 350 potp2uno novih radnih mjesta, koja smo uspješno popunili. Kada je u pitanju fluktuacija kadra, naš prosjek je ispod prosjeka odliva kadrova u industriji trgovine u regiji i na to smo posebno ponosni.“ – izjavila je Bukvarević.

 Nekoliko novih inicijativa je najavljeno, među kojima se posebno ističe saradnja sa udruženjem Think Pink. Naime, Bingo Group u tekućoj godini svoj fokus stavlja na zdravlje žena, organizacijom preventivnih pregleda za više od 6.000 uposlenica Bingo Group, u saradnji sa udruženjem Think Pink.

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button