Kod Mostara je izgrađena dionica autoputa duga sedam kilometara i koja nije povezana sa niti jednom drugom dionicom. Izgrađena dionica završava u stijeni te je kao takva neupotrebljiva.
Izgledno je da će tako ostati još koju godinu, jer s jedne strane ove dionice, izgrađene na Dubravskoj visoravni, u toku su radovi, a s druge strane radovi nisu ni počeli. To je problem za Mostar koji je opterećen tranzitnim saobraćajem.
Kantonalni zastupnik i delegat u Parlamentu Federacije Bosne i Hercegovine Aner Žuljević iz SDP-a smatra da je vlast odgovorna za to što se desila ovakva situacija. Napomenuo je da su se plaćali penali za neiskorištena kreditna sredstva za gradnju autoputa.
Saobraćaja nema, a potreban je novac za održavanje ove dionice autoputa. Dugo je trajala rasprava o tome gdje se treba graditi autoput oko Mostara. Bilo je čak 14 prijedloga za to, objavila je Al Jazeera Balkans.
U međuvremenu, s jedne strane Dubravske visoravni gradi se Počiteljski most, koji je jedan od najzahtjevnijih projekata na Koridoru 5c.