Miralem Nevačinović, kandidat Naše stranke za Skupštinu Tuzlanskog kantona, jednim od glavnih problema u TK smatra nerazvijenost saobraćajne infrastrukture. Precizno je dijagnosticirao stanje, ali i ponudio konkretna rješenja.
„Tuzlanski kanton kao najmnogoljudniji kanton u FBiH sa oko 445.000 stanovnika ima izuzetno lošu saobraćajnu infrastrukturu. Sa tek 227 km magistranih cesta i 318 km regionalnih cesta, jasno je da nikako ne može zadovoljiti potrebe prometa dnevnog broja vozila koji na pojedinim dionicama ide i do 24.000, što je najveći broj vozila na cestama u BiH uopšte.
Pored navedenih poražavajućih činjenica TK nema niti kilometra brze ceste niti autoceste, te tako već odavno imamo nivo usluga koji je krajnje nezadovoljavajući.
Od navedenih cesta u poslijeratnom periodu nije napravljena nijedna nova značajna dionica, nego se sve svodilo na krpljenje i rekonstrukciju cesta od kojih neke datiraju još iz austrougarskog perioda.
Kao posljedica tako loše putne infrastrukture godišnje imamo 3.000 saobraćajnih nesreća sa oko 30 smrtnih slučajeva, a u ekonomskom smislu značajno je da svi ozbiljniji investitori zaobilaze krajeve sa lošom infrastrukturom, dok postojeći poslovni subjekti, koji su po broju drugi u FBiH, ne mogu normalno organizovati proizvodnju, izvoz i poslovanje.
Krajnje je vrijeme da se neko zauzme za TK, te da obećanja koja traju četvrt vijeka pretvorimo u stvarnost. Neophodno je još danas uraditi studije, tehničku dokumentaciju i krenuti u realizaciju deblokade TK, odnosno hitno uraditi pripreme za povezivanje privrednih centara TK modernim, brzim cestama i za njihovo spajanje autocestom na mrežu europskih autocesta na najbrži i najekonomičniji način.
Upuštanje u planiranje tako skupih investicija treba definitivno prekinuti sa ljudima koji za to nisu kvalifikovani i koji uporno daju lažna obećanja.
Slična je situacija i sa željezničkom infrastrukturom koja se pod hitno mora modernizovati, elektrificirati, a i staviti u funkciju obezbijeđivanja sigurnog i ekonomičnog transporta roba, uz neizostavno povezivanje TK sa ostatkom Evrope. U predstojećem periodu energetske krize ovaj vid prometa će biti od ključnog značaja.
Sa ovim planovima je trebalo krenuti daleko ranije, ali nismo imali ljude koji bi to pokrenuli. To je veliki posao i za jedan politički mandat nije ostvariv, ali ukoliko se naprave ozbiljne i kvalitetne pripreme, realizacija je sigurna. Sve zavisi od građana i građanki TK, zato vas pozivam da izađete na izbore i glas date Našoj stranci koja je na primjeru Kantona Sarajevo pokazala šta se sve može postići za prilično kratko vrijeme, kada se radi transparentno i kada se ne krade.“