NELT EUROPE – POČETAK RADA GRUPACIJE U HRVATSKOJ I SLOVENIJI
Konsolidovani prihod Nelt Grupe, jednog od najuspješnijih regionalnih poslovnih sistema, premašio je u 2021. godini milijardu eura. Impresivan rezultat kompanije koja posluje na dva kontinenta i zapošljava više od 4.000 ljudi saopšten je na tradicionalnom godišnjem okupljanju čelnika kompanije sa predstavnicima medija u Beogradu, na kojem su predstavljeni ostvareni rezultati u prošloj i najavljeni planovi za narednu godinu. Posebnu pažnju izazvala je najava poslovanja Nelt Grupe u Hrvatskoj i Sloveniji, kroz osnivanje kompanije Nelt Europe.
“Izlazak na evropsko tržište za kompaniju Nelt je prirodan proces razvoja. Nelt Europe će biti polazna tačka u širenju mreže Neltovih kompanija širom Evrope. Milena Vušak, renomirani profesionalac sa godinama iskustva u FMCG industriji, preuzela je razvoj našeg biznisa za Hrvatsku i Sloveniju sa ambicioznim planovima za razvoj i distribuciju Nelt brendova na navedenim tržištima”, naveo je Miloš Jelić, generalni direktor Nelt grupe.
Uprkos činjenici da je i protekla godina bila izuzetno kompleksna, Nelt Grupa je uspjela da u potpunosti prilagodi svoje poslovanje situaciji i održi svoj lanac snabdijevanja bez prekida na svim tržištima. Također, nastavila je održivi rast i zaposlenost i kontinuirano investirala više od 7 miliona eura u infrastrukturu.
Zahvaljujući investiciji od dva miliona eura, kompanija je povećala kapacitete svog Intermodalnog željezničkog terminala u Dobanovcima koji je odličnom lokacijom, efikasnim poslovanjem i tehnološkim inovacijama potvrdio status logističkog huba Zapadnog Balkana.
Lider u oblasti distribucije i logistike najavio je i značajan iskorak i ubrzan proces digitalizacije. U partnerstvu sa renomiranim svjetskim kompanijama u oblasti tehnologije i napredne analitike, poput kompanija Microsoft, SAS i ADD, nastavljen je rad na kreiranju digitalnog ekosistema u poslovnim operacijama, kako bi se ojačala razmjena podataka, planiranje i partnerstvo sa principalima, kupcima, klijentima i dobavljačima.
Razvojna stategija kompanije i njena dugoročna održivost bazira se na investicijama koje su za 2022. godinu planirane u iznosu od 19 miliona eura, daljem razvoju Nelt brendova i izlazak na nova tržišta u Evropskoj uniji.