BiHPromo

12. BRENDING KONFERENCIJA: Gdje ide budućnost kreativne industrije?

"Brand New Humanity"




Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija. Zato je pravo vrijeme za dvanaesto izdanje Brending konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom  “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.

15 novembar, Skenderija – Imagine Brand New Humanity

Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost, do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI-em ustvari upravo umijeće komunikacije?

Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti?

Koje će pozicije nestati, a koje nastati?

Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?

Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?

Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Brending konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.

Više detalja uskoro na: www.branding.ba

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button