Isplata štete je veliki test i prilika da osiguravajuće kuće opravdaju povjerenje koje su im klijenti ukazali prilikom ugovaranja polise osiguranja. Posebno značajno je pružiti klijentima mogućnost kako da uz maksimalnu uštedu vremena ostvare svoja prava iz osiguranja.
„Zbog toga smo mi u UNIQA osiguranju uložili veliki trud da složene procese prijave štete pojednostavimo i prilagodimo potrebama klijenata. Oslanjajući se na moderne tehnologije, klijentima smo obezbijedili uštedu vremena i ekspresnu isplatu kako bi što prije mogli da saniraju štete nastale npr. na imovini ili vozilima.“ – ističu iz UNIQA osigruanja.
Rezultat uloženog rada i truda je besplatan digitalni servis za brzu prijavu štete putem web stranice sa bilo kojeg mjesta na planeti i sa bilo kojeg uređaja (kompjuter, laptop, tablet ili mobilni telefon). Šteta se može prijaviti online za čak šest vrsta osiguranja: osiguranje imovine, kasko osiguranje, putno osiguranje, zdravstveno osiguranje, a od sada i za nezgodu te životna osiguranja.
U slučaju prijave štete putem Viber-a potrebno je prethodno aktivirati Moja UNIQA Viber App – besplatnu aplikaciju koja klijentima UNIQA osiguranja u svakom trenutku, bez obzira gdje se nalazili, pruža kompletan servis na jednom mjestu! „Moja UNIQA“ omogućava klijentima uvid u prijavu štete, pregled statusa odštetnih zahtjeva, stanje dužne premije i plaćanje računa potpuno besplatno, odnosno bez bankarskih naknada. Detaljan video tutorijal o aktivaciji “Moja UNIQA” servisa dostupan je na www.uniqa.ba
UNIQA osiguranje unazad godinama prati trendove digitalizacije i ulaže u razvoj inovativnih proizvoda i usluga koji klijentima štede novac i vrijeme. Na ime 7.100 prijavljenih šteta za prvih šest mjeseci tekuće godine, UNIQA je svojim klijentima isplatila 10,8 miliona KM, što ovu osiguravajuću kuću čini liderom među vodećim osiguravajućim društvima u isplati šteta.