Odluka o kupovini automobila visoke klase za potrebe Čovića donesena je u septembru 2015. godine, a iz Predsjedništva BiH kažu da je sve učinjeno u skladu s planom nabavki ove institucije koji je javno dostupan na njihovoj stranici.
Da je već ranije Čović izabrao automobil u kojem želi da se vozi govori i činjenica da je vrijednost javne nabavke pri obavljivanju tendera procijenjena na 171.000 KM bez PDV-a.
Najbolji ponuđač, od ukupno tri, ponudio je automobil u vrijednosti od 170.940,17 KM bez PDV-a, što je samo 60 KM manje od procjene Predsjedništva BiH. Kompaniji Porsche BH, kao najboljem ponuđaču, za automobil će s PDV-om biti isplaćeno tačno 200.000 KM.
Međutim, prema dostupnim podacima sa stranice Predsjedništva BiH, planom javnih nabavki koje je predsjedništvo BiH utvrdilo u aprilu 2015. godine, nigdje se ne spominje kupovina automobila Predsjedništva BiH.
Tek u Odluci o izmjenama i dopunama plana javnih nabavki Predsjedništva BiH, koja je usvojena 4. decembra 2015. godine, planira se nabavka automobila u vrijednosti od 200.000 KM. Dakle, planom javnih nabavki iz decembra planirana je kupovina automobila koji je kupljen 27. 10. 2015.
Iz Predsjedništva BiH nisu odgovorili na naše pitanje šta je bilo s automobilom koji je koristio prethodni član Predsjedništva BiH iz reda hrvatskog naroda. Komšić se vozio u Citroenu koji je još uvijek pod garancijom.
Iz Predsjedništva BiH su nam potvrdili da je Čović faktički po stupanju na dužnost člana Predsjedništva BiH sa sobom dovezao automobil Audi A6 koji je u vlasništvu HDZ-a BiH. Nakon što Čoviću bude isporučen Audi A8, automobil Audi A6 bit će vraćen HDZ-u BiH.
Iz Predsjedništva BiH nisu odgovorili ni zašto je bila potrebna nabavka novog automobila i šta je smetalo Čoviću da se vozi u Citroenu starom tek tri godine.
Iz Predsjedništva BiH nisu željeli iznositi detalje koji paket opreme je tražio Čović u novom Audiju ali se, s obzirom na cijenu, može pretpostaviti da se ne radi o standardnom paketu opreme.
Penzioner koji ima prosječnu penziju od 400 KM trebao bi cijelu penziju ostavljati da bi tek nakon 40 godina mogao priuštiti ovakav automobil. Čak i oni s prosječnom platom u BiH morali bi čekati 20-ak godina i po strani ostavljati cijelu platu da bi se “počastili” ovakvim automobilom.