Arhiva

Privredna komora FBiH će provoditi kampanju digitalne promocije turizma




Privredna komora Federacije BiH (PKFBiH) će, odlukom Vlade Federacije BIH i Federalnog ministarstva okoliša i turizma, provoditi kampanju digitalne promocije turizma FBiH, odnosno “Unapređenja i povećanja privlačnosti FBIH kao prepoznatljive turističke destinacije”.

Kampanja će se, prema riječima tajnice Udruženja za turizam pri PKFBiH Danijele Lovrić, provoditi putem najvažnijeg i najposjećenijeg svjetskog turističkog web portala – TripAdvisor.

Tim povodom Privredna komora FBiH je pozivala sve svoje članice iz turističkog sektora i marketing firme za dostavu kvalitetnih i atraktivnih sadržaja u vidu fotografija, kratkih video uradaka (do 30 sekundi), te pripadajućih kratkih tekstova turističkih atrakcija i destinacija u Federaciji BiH, a za potrebe punjenja sadržaja na TripAdvisoru.

TripAdvisor, turistički internetski portal, nudi individualne savjete za korisnike koji planiraju odmor i omogućava im da istraže odredište, hotel, odmaralište i druge usluge povezane sa putovanjima prije nego što uopšte naprave rezervaciju.

– Privredna komora FBiH će na osnovu potpisanog Zajedničkog plana provedbe (ZPP) sa USAID Projektom razvoja održivog turizma u BiH i prikupljenih materijala, napraviti adekvatan sadržaj za TripAdvisor. Uvjereni smo da će kampanja utjecati na veću zastupljenost BiH kao poželjne turstičke destinacije – navela je Lovrić za Fenu.

Napomenula je da je rok za dostavu materijala 19. novembar ove godine, te da će sa odabranim firmama Komora potpisati ugovore za korištenje odabranih materijala.

Nakon kontinuiranog uspona tokom proteklih nekoliko godina, a naročito 2019. godine, turizam u BiH doživio je veliki pad uslijed pandemije. Tokom ovog ljeta broj turista u BiH bio je znatno viši nego prošle godine zahvaljujući manjem broju restrikcija i povoljnijoj epidemiološkoj situaciji.

Prema podacima Agencije za statistiku BiH, u devet mjeseci ove godine (januar – septembar) BiH je posjetilo 714.695 turista, što je više za 84 posto u odnosu na isti period prošle godine, a istovremeno je ostvareno više od 1,7 miliona noćenja što je više za 72 posto.

Izvor: rtvslon

Možda će Vas zanimati i:

Back to top button