Instagram influenseri u Australiji osjete prve efekte testnog ukidanja vidljivosti lajkova na ovoj popularnoj društvenoj mreži, a to im uopće ne ide u prilog.
Name, Instagram je u maju počeo testiranje novog ponašanja aplikacije Instagram, a koja podrazumijeva skrivanje javnog broja lajkova. Prvo su zahvaćeni korisnici u Kanadi, a potom su uslijedili korisnici u Brazilu, Irskoj, Italiji i Novom Zelandu.
Australija je došla na red u junu i povodom toga je istraživanjem obuhvaćeno više od 55.000 influensera.
Pored zaključka da je broj lajkova pao u prosjeku čak 15 posto, pretpostavlja se da oko 70 posto korisnika Instagrama u Australiji više ne vidi broj lajkova na objavama drugih korisnika.
Pod najvećim utjecajem promjene su tzv. mikro influenseri koji imaju između 5.000 i 20.000 pratitelja.
Jedno objašnjenje zašto je pao broj lajkova jeste da se ljudi često ponašaju u skladu s većinom ili u skladu s onima koje poznaju pa su šanse da će nešto lajkati veće ukoliko vide da to čini veći broj ljudi.
Sada kada je broj lajkova nevidljiv, korisnici lajkaju samo ono što im se sviđa, bez utjecaja drugih i time je njihov angažman iskreniji, ali i štetniji po influensere.