U fokusu

Pet savjeta o tome kako produktivno raditi od kuće




Pet savjeta o tome kako produktivno raditi od kuće koji će Vam pomoći da bolje organizujete vrijeme i radite posao što uspješnije

Početna radost koju rad na daljinu donosi može uskoro ispariti ako ne uspijemo pametno upravljati svojim vremenom. Udobnost naših domova mač je s dvije oštrice. Nakon pet mjeseci naše nove stvarnosti, vrijeme je da ponovno ojačamo razinu motivacije i produktivno radimo od kuće.

1. Stvorite okidače za dobar početak

Povezivanje jedne navike u kojoj uživamo s početkom radnog dana može eliminirati osjećaj nelagode. Pogotovo kad se alarm oglasi rano ujutro. Ova navika može biti bilo što, od ispijanja kafe do slušanja  omiljenog benda ili meditacije. Ne žurite i uživajte u određenoj aktivnosti prije nego što se postavite u svoj improvizirani ured.

2. Pratite svoje vrijeme

Razine naše učinkovitosti razlikuju se ovisno o okruženju u kojem se nalazimo. Stoga bi vam prelazak na posao od kuće mogao uzrokovati prebacivanje brzina u izvršavanju uobičajenih zadataka.
Tokom prvih nekoliko sedmica pratite šta ste učinili i koliko vam je vremena trebalo da izvršite te zadatke. Ne samo da ćete imati sažetak posvećenog vremena, već možete pokušati optimizirati svoj budući raspored.

3. Prekomjerno dijeljenje!

Toliko vremena provodimo na poslu s kolegama, čavrljamo i savjetujemo se, živciramo ili smijemo. Te se sitnice obično uklanjaju iz današnjeg rasporeda u udaljenom radnom okruženju. Stoga bismo se mogli osjećati izolirano od kolega i izgubiti kontakt s timom. Na taj bi se način redoviti posao koji završimo tokom dana mogao činiti težim nego inače, jer nam nedostaju oni mali socijalni trenuci zbog kojih vrijeme prolazi brže i ugodnije.
Rad od kuće stvara izvrsno okruženje za žongliranje između različitih zadataka. Ako kojim slučajem te zadatke pomiješamo s kućnim poslovima, na kraju bismo mogli utipkati e-mail dok režemo krompir za ručak. Usredotočenost na  zadatke preduvjet je za produktivni rad od kuće, a to bi moglo biti teško učiniti kada se naš profesionalni i privatni život organiziraju na istom mjestu.

5. Iznesite svoja očekivanja svojim stanarima ili porodici

Razumijemo da ljudi s kojima živite i dalje vaš novi uredski prostor vide kao dio svog doma.
Provjerite je li odabrano radno područje tiho i smješteno daleko od najprometnijeg dijela kuće. Vašim će stanarima ostati taj prostor za razonodu i manje stimulirani da provode vrijeme u uredskom prostoru.
izvor: about.me


Možda će Vas zanimati i:

Back to top button