Novi ID.7 je prvi MEB model s potpuno novom, visoko učinkovitom generacijom pogona. Sa 210 kW (286 KS), to je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u nekom Volkswagen ID. modelu do sada
Thomas Schäfer, izvršni direktor Volkswagen automobila, je rekao: ‘S ID.7 poduzimamo sljedeći korak u našoj električnoj ofanzivi. Limuzina nudi visoku razinu udobnosti i velike domete. Već do 2026. ponudit ćemo najširu električnu ponudu od svih proizvođača u Europi – od početnog modela za manje od 25.000 eura do ID.7 kao novog vrhunskog modela unutar ID. porodice. Naš cilj je postići udio električnih automobila od 80 posto u Europi do 2030. Od 2033. Volkswagen će u Evropi proizvoditi samo električna vozila.’
Kai Grünitz, član Upravnog odbora marke odgovoran za razvoj, je rekao: ‘ID.7 postavlja nove standarde učinkovitosti na temelju modularne električne pogonske matrice (MEB). Cilj nam je doseg do 700 kilometara u skladu s WLTP-om. To je omogućeno vrlo dobrom aerodinamikom i značajno povećanom učinkovitošću u područjima pogonskog sklopa i upravljanja toplinom.
ID.7 je prvi MEB model s potpuno novom, visoko učinkovitom generacijom pogona. Sa 210 kW (286 KS), to je najsnažniji električni pogonski motor s najvećim okretnim momentom u Volkswagen ID. modelu do sada. Ova varijanta snage koristi se u ID.7 neovisno o odabranoj veličini baterije. Pogonska jedinica s internom oznakom APP550 razvijena je zajedno s Volkswagen Group Components u Kasselu (Njemačka) i tamo se i proizvodi.
Novi električni pogon optimiziran je prije svega u pogledu potrošnje energije. Ovisno o veličini baterije, predviđa se da će WLTP biti mogući dometi do 700 km i kapaciteti punjenja do oko 200 kW. ID.7 stoga naglašava svoju prikladnost za velike udaljenosti za česte vozače i kupce voznog parka.
ID.7 je dug gotovo pet metara i dizajniran je na temelju aerodinamičkih načela. Njegov se krov elegantno spušta prema natrag u stilu coupéa i doprinosi postizanju izvrsnog koeficijenta otpora od oko 0,23 ovisno o opremi vozila. Dugi međuosovinski razmak i kratki prevjesi stvaraju mnogo prostora u unutrašnjosti vozila za sve putnike.
Prvi Volkswagen s novim konceptom upravljanja i zaslona te ekskluzivnim opcijama opreme
U ID.7 uveden je novi koncept rada i zaslona. Time je Volkswagen reagirao na povratne informacije svojih kupaca i poboljšao operativno iskustvo u relevantnim područjima.
To uključuje sljedeće značajke kao standard:
- zaslon infotainment sistema od 38 centimetara (15 inča).
- head-up zaslon proširene stvarnosti
- novi koncept upravljanja klima uređajem integriran na najvišoj razini infotainment sistema, kao i slobodno dodijeljivi dugmadi favorita
- klizač osjetljiv na dodir s pozadinskim osvjetljenjem
Unutrašnjost
S novim masažnim sjedalima i panoramskim krovom s elektroničkim prigušivanjem svjetla, ID.7 nudi opcije opreme koje inače postoje samo u višim klasama premium konkurenata.
Novi panoramski krovni otvor s pametnim staklom može se prebacivati između neprozirnih i prozirnih postavki upravljanjem na dodir. Kao i mnoge druge funkcije u ID.7, krovom se također može upravljati prirodnim glasovnim naredbama – to se događa pomoću novog IDA glasovnog asistenta. Dodatna prednja sjedala također su novi razvoj jer, po prvi put u Volkswagenu, opcijski nude prilagodljiva sjedala Climatronic – s hlađenjem ili grijanjem prema potrebi i također funkcijom sušenja. Dostupna je i funkcija masaže s pečatom odobrenja Njemačke kampanje za zdravija leđa (AGR). Raspon opcija zaokružuje Harman Kardon zvučni sustav od 700 W, s 14 vrhunskih zvučnika, uključujući središnji zvučnik sprijeda i subwoofer u prtljažniku, pružaju impresivno zvučno iskustvo s novom Volkswagen limuzinom.
Poboljšani sistemi pomoći najbolji u klasi
Travel Assist s podacima o roju (swarm data) može po potrebi preuzeti bočnu i uzdužnu kontrolu nad ID.7. Volkswagen je ovu značajku razvio zajedno s CARIAD-om, softverskom tvrtkom VW grupe. Ako želite, ID.7 također može koristiti Travel Assist za potpomognutu promjenu trake na autocesti s više traka pri brzinama iznad 90 km/h.
Vozač to prati, ali je napor vožnje značajno smanjen. Kada je riječ o parkiranju, električni Volkswagen može samostalno izvoditi potpomognute manevre na različite načine. Jedan od njih je parkiranje s funkcijom memorije na udaljenosti do 50 metara. U tu svrhu vozač ili ostaje sjediti u ID.7 ili prati postupak parkiranja izvan vozila pomoću aplikacije za pametni telefon.
Ubrzana električna ofanziva Volkswagena s 10 novih modela do 2026.
Novi ID.7 jedan je od deset novih električnih modela koje će Volkswagen lansirati do 2026. Samo ove godine predstavlja novi ID.3, ID. Buzz s dugim međuosovinskim razmakom i ID.7. Električni kompaktni SUV i serijska verzija ID. 2all po cijeni manjoj od 25.000 eura planirani su za 2026. To će njemačkom proizvođaču automobila dati najširu ponudu električnih vozila u usporedbi s konkurencijom. Novi ID.7 proizvodit će se u Volkswagenovoj tvornici u Emdenu (Njemačka) za evropsko i sjevernoameričko tržište. U Kini će se odgovarajući modeli ID.7 proizvoditi lokalno.
Radiokameleon.ba/AGENCIJE