Content marketing je najnoviji trend u ostavljanju dojma, povezivanju s korisnicima, stvaranju imidža, koji za rezultat daju poboljšanje poslovanja. Riječ je o kvalitetnom i besplatnom sadržaju koji prezentiramo potencijalnim kupcima, te im na nenametljiv način usput prodajemo proizvod ili uslugu.
Cilj je kroz kvalitetne tekstove blogova o vašim proizvodima/uslugama, case studyje, infografike, webinare ili video uratke, kupcima prezentirati ono što oni žele čuti i vidjeti.
Dosadašnji način “guranja” reklama je postao dosadan i kupci sve više smišljaju način kako izbjeći takvo što (sve više nas ima aktivirane pop-up blokere). Sve je važnije originalnim i autentičnim sadržajem privući kupca ili mu prezentirati novi proizvod ili uslugu. Ljudi često kupuju “kad su u problemu”, kad se pokvari bojler, idu na internet, istraže pozitivne i negativne strane, pročitaju iskustva korisnika (i ovo spada u content marketing) i odluče se na kupovinu. Ukoliko se bavite prodajom bojlera i na vašoj stranici imate detaljno opisane pojedine modele, karakteristike i detalje, vrlo vjerojatno će to biti vaš novi kupac.
Zadovoljni kupci pričaju s drugima, a kad nisu zadovoljni pričaju još više. Content marketing priziva i osvaja kupca sadržajem koji mora biti tačan i koristan, promovirati iste vrijednosti, te biti povezan s istim ciljevima kao firma.
“Content marketing – Kako sadržajem privući kupca”, tema je seminara koji organizira agencija Apriori BiH, u suradnji s predavačem Ilijom Brajkovićem, partnerom iz agencije Akcija.
Seminar će biti održan u utorak (08.03.) u Mostaru, u srijedu (09.03.) u Sarajevu i četvrtak (10.03.) u Banja Luci.