
Hyundai Motor Group predstavio je novu generaciju hibridnih sistema, koji obećavaju značajno smanjenje potrošnje goriva uz istovremeno poboljšanje performansi.
Ova južnokorejska kompanija najavila je širok spektar mogućnosti konfiguracije, a u centru pažnje je novi sistem s dva integrisana elektromotora.
Jedan elektromotor služi za pokretanje motora s unutrašnjim sagorijevanjem, regeneraciju energije i asistenciju pri ubrzanju, dok drugi preuzima ulogu glavnog pogona i kočenja.
Korištenje dvije pogonske jedinice, umjesto jedne, rezultira većom snagom, tišom i uglađenijom vožnjom, kao i manjim vibracijama, navode iz Hyundaija.
Ovaj pogon se može kombinovati s različitim benzinskim motorima, a predviđen je širok raspon snage – od 100 do preko 300 konjskih snaga.
Prvi model koji će koristiti novi sistem uparen je s 2,5-litarskim turbo benzinskim motorom, dok će zatim uslijediti i verzija s manjim, 1,6-litarskim motorom.
Među tehničkim unapređenjima su novi sistem goriva, optimizovana cirkulacija u cilindrima, redizajnirani klipovi i radni ciklus specijalno prilagođen za hibridni režim rada, s minimalnim gubicima energije.
Starter i generator su sada integrisani direktno u transmisiju, što dodatno doprinosi efikasnosti.
U najnovijoj verziji SUV modela Palisade, ovaj hibridni sistem s 2,5-litarskim T-GDi motorom razvija 334 KS i 460 Nm obrtnog momenta – što je 19% više snage i 9% više vučne sile u odnosu na ekvivalentni benzinski motor. Istovremeno, potrošnja goriva smanjena je za čak 45%.
Hibridna varijanta sa 1,6-litarskim T-GDi motorom debitovaće u još neimenovanom SUV-u srednje veličine, s dodatnih 13 Nm obrtnog momenta i smanjenjem potrošnje goriva za više od 4%.
Hyundai je predstavio i novi e-AWD sistem, koji koristi elektromotor na zadnjoj osovini za pogon na sve točkove, poboljšavajući tako upravljivost i off-road sposobnosti. Kompanija planira primjenu novih hibridnih sistema u čitavoj svojoj ponudi – od kompaktnog Hyundaija i Kije, do luksuznog brenda Genesis.