Zanimljivosti i zabava

Nekada popularna društvena mreža još uvijek je aktivna

U upotrebi je i mobilna aplikacija




Ono što platformu Ask.fm razlikuje od ostalih društvenih mreža jeste mogućnost anonimnog postavljanja pitanja korisnicima, pa čak i ako niste registrovani. Sada ima 134 miliona registrovanih pretplatnika, a veliku popularnost stiče 2013. godine kada broji već 80 miliona korisnika koji su na dan objavljivali čak 30 miliona pitanja i odgovora.

“Ask” su pokrenuli, u junu 2010. godine, dvojica braće, Ilya i Mark Terebin. Temeljne vrijednosti koje ističu vlasnici te društvene mreže jesu znatiželja, anonimnost, sigurnost, poštovanje i zajedništvo.

To objašnjavaju time da znatiželja, odnosno postavljanje pitanja – jer ni jedna grupa ljudi nema više pitanja nego mladi koji čine Ask.fm zajednicu – može samo potaknuti ljudski razvoj, a anonimnost mladima daje poticaj i samopouzdanje da postave pitanje koje će odgovoriti na izazov u njihovu odrastanju.

Na Ask-u se mogu objavljivati tekstualni odgovori, fotografije i videoisječci, no postoje pravila o tome što je prihvatljivo

Korisnički račun na toj društvenoj mreži ne smiju imati mlađi od 13 godina i pritom moraju poštovati sve zakone i propise države u kojoj žive.

Poštovanje i netoleriranje neprimjerenog ponašanja vrijednosti su koje trebaju osigurati sigurnost članova Ask.fm zajednice, čiji su je utemeljitelji zamislili kao “zabavno, sretno, poučno i životno podupirajuće mjesto”.

 



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button