Vijesti

Na izgradnji Koridora Vc kroz FBiH aktivno sedam gradilišta, a u 2025. godini otvara se još pet

U Federaciji BiH izgrađeno je 138 kilometara autoceste, čime je završeno pola puta izgradnje koridora Vc, koji predstavlja najduži i najzahtjevniji infrastrukturni projekt u zemlji.

Direktor JP Autoceste FBiH, Denis Lasić, ističe da radovi napreduju predviđenom dinamikom i trenutno se izvode na sedam gradilišta ukupne dužine od 55 kilometara.

U aktivnim radovima obuhvaćene su dionice Putnikovo Brdo – Medakovo, Medakovo – Ozimice, Poprikuše – Nemila, Nemila – Vranduk, Vranduk – Ponirak, Ponirak – Vraca, te tunel Kvanj – Buna. Ove godine očekuje se početak radova na najzahtjevnijim dijelovima, uključujući izgradnju poddionice Mostar jug – tunel Kvanj u dužini od 9,2 km, koja će značajno poboljšati prometnu povezanost Hercegovine s ostatkom zemlje.

U sjevernom dijelu koridora, strategija je da do kraja 2026. godine bude završena autocesta od Sarajeva do Save, uz 50 kilometara trenutno u izgradnji. Lasić također najavljuje gradnju tunela Prenj, koji će biti ključni dio povezivanja Mostara i Sarajeva i skratiti vožnju za 30 minuta. Tunel Prenj bit će dug 10,9 kilometara i deveti po dužini u Europi, a ukupna vrijednost ove dionice procijenjuje se na 1,17 milijardi KM.

Osim toga, planirani su i radovi na dionici Ozimica – Poprikuše, koja je posljednja dionica između Zenice i Doboja na kojoj još nisu započeli radovi. Svi ovi projekti čine ključni dio napora za uvezivanje BiH s europskom mrežom cesta, a završetak autoceste koridora Vc kroz Federaciju BiH očekuje se do 2026. godine.

Možda će Vas zanimati i:

Provjerite također
Close