Vijesti

Milioni uloženi u treću traku na magistralnom putu, a cesta i dalje zatvorena

Magistralni put M-18

Treća traka na magistralnom putu M-18, na dionici Čevljanovići – Nišići, i dalje je zatvorena zbog čestih odrona zemlje i kamenja, koji ozbiljno ugrožavaju bezbjednost saobraćaja.

 

Radi se o dijelu nedavno rekonstruisane ceste Sarajevo – Tuzla, gdje je prošle godine završena izgradnja dodatne trake za spora vozila. Cesta je pod ingerencijom preduzeća “Ceste Federacije BiH”, dok je izvođač radova bila austrijska kompanija Strabag.

Dionica se sastoji od tri poddionice – dvije su već duže vrijeme potpuno zatvorene: jedna od 10. januara, druga od 27. januara. Saobraćaj se trenutno odvija isključivo na trećem segmentu, koji je zasad prohodan, iako ni on nije u potpunosti siguran zbog povremenih odrona.

Vrijednost projekta bila je 6,5 miliona KM, a izgradnja dodatne trake u dužini od 3,7 kilometara finansirana je kroz Program modernizacije magistralnih cesta u FBiH, uz pomoć tri međunarodna kreditora – Svjetske banke, EBRD-a i EIB-a.

Iako se očekivalo da će ovaj projekat olakšati putovanje i povećati protočnost saobraćaja na jednoj od najprometnijih dionica između Sarajeva i Tuzle, stanje na terenu ne ostavlja prostora za optimizam. Građani s pravom postavljaju pitanje: kako je moguće da nova cesta već nakon godinu dana postaje nesigurna?

Osim očito nestabilnog tla, dodatnu zabrinutost izaziva i činjenica da su radovi kasnili, a da se stanje ubrzo nakon završetka počelo pogoršavati. Zemlja i kamenje s padina povremeno se uklanjaju, ali privremene mjere nisu dovoljno efikasne kako bi se spriječile moguće nesreće.

Vozači koji svakodnevno koriste ovu trasu izražavaju nezadovoljstvo i strah za vlastitu sigurnost, pogotovo nakon nedavnih vremenskih nepogoda koje su dodatno destabilizovale tlo. Ističu da su radovi trajali predugo, ali da efekti ulaganja nisu ni blizu očekivanog.

Možda će Vas zanimati i: