Na prostoru Tuzlanskog kantona od početka ove sedmice ponovo se u okvire obrazovanja uvela online nastava.
Uprkos činjenici da su neka druga mjesta još uvijek otvorena za javnost, sistem školske nastave ponovo se morao organizovati online putem.
Merima Ejubović, stručna saradnica u fondaciji Friedrich Ebert Stiftung, rekla nam je nekoliko pojedinosti kada je u pitanju ovaj vid nastave i koliko propusta i pogodnosti on nudi onima kojima je prvenstveno namijenjen, samim učenicima:
“Za djecu je jako teško da prate online nastavu, da budu skoncentrisani i da na pravi način dobiju znanje koje treba, ali je u ovom trenutku to jedina moguća opcija.”
Djeca su, zbog svih donesenih mjera, primorana da svoje vrijeme provode uz ekran, a Merima Ejubović dala nam je odgovor i na pitanje koliko je ovaj sistem nastave otežavajući i za same roditelje:
“Ja mogu da kažem da je online nastava za sve nas nužno zlo i bez podrške roditelja ne može funkcionisati na dobar način. Tu treba i diferencirati između roditelja manje djece koja su informatički nepismena tako da je pomoć roditelja od ogromne pomoći.”
Ono što je očigledno jeste to da je ovaj vid održavanja nastave postao uobičajen i da je potrebno odraditi što efikasnije prilagodbe kako bi on dao što je moguće bolje krajnje rezultate.