“Određeni radovi se izvode na ovom dijelu ceste, međutim nailazimo na probleme zbog imovinskopravnih odnosa. Naime, ovdje je predviđeno širenje saobraćajnice, ali nam problem predstavljaju dvorišta i ograde koje su u privatnom vlasništvu”, rekao je za Klix.ba ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK Mirsad Gluhić.
Na potezu od Živinica i Tuzle prema aerodromu ranije su izgrađena dva kružna toka koja su donijela veću sigurnost učesnicima u saobraćaju.
U 2019. godini 15 novih projekata
S druge strane, u ovoj građevinskoj sezoni nastavit će se radovi na nekoliko ranije započetih projekata, a predviđena je i realizacija 15 novih. U njih će biti uloženo između 15 i 20 miliona konvertibilnih maraka.
Direkcija regionalnih cesta TK kao finansijer većine projekata u redove prioriteta stavila je završetak radova na izgranji kružnog toka u Gračanici, mostova na rijekama Spreči i Janji te piste u Dubravama.
Kako saznajemo, prije nekoliko dana dobivena je i građevinska dozvola za izgradnju kružnog toka u Živinicama, a sada se očekuje izlazak radnika i mehanizacije na teren.
“Direkcija regionalnih cesta TK je pribavila svu neophodnu dokumentaciju, tako da se radilišta sada otvaraju. Među prioritetnim projektima je i most u Živinicama koji će se raditi u neposrednoj blizini aerodroma. Također, izuzeto je bitna i moderna regionalna cesta Gradačac-Gračanica koja će spojiti dva najpotentnija grada u oblasti privrede. Svi ovi projekti su od velikog značaja jer mi još uvijek imamo određeni broj regionalnih cesta koje su prekrivene makadamskim zastorom. To je veliki problem koji se mora rješavati, a mi očekujemo da će sve do kraja ove godine biti završeno”, naveo je Gluhić.
Ceste ne zadovoljavaju propise
Polovinom idućeg mjeseca počet će i modernizacija tunela Ormanica i njegove prateće saobraćajnice. Završetak je predviđen do juna ove godine, a radovi će obuhvatiti rekonstrukciju magistralne ceste i cjelokupne konstrukcije tunela.
Zbog nedovoljnih ulagajna u ranijim godinama, većina regionalnih cesta u TK ne zadovoljava propisane kriterije u pogledu širine cesta, tipa cestovne konstrukcije, vozno-dinamičnih karakteristika, saobraćajne signalizacije, objekata i slično.
“U našem kantonu imamo povećanu frekvenciju vozila na regionalnim cestama, a s aspekta sigurnosti izuzetno je bitno pristupiti rekonstrukciji i rehabilitaciji putnih pravaca. Mi u ovom smjeru idemo i u narednom periodu”, zaključio je Gluhić.