Početkom godine je jedno od najčitanijih poslovnih štiva pod nazivom “Fortune Magazine”, započeo istraživanje oko kompanija koje izuzetno visoko kotiraju na tržištu.
Samo istraživanje provedeno je na uzorku od 4.000 ljudi koji svoje plaće zarađuju na radnim mjestima koja podrazumijevaju veliku količinu odgovornosti i poznavanja tržišta i ekonomije u cijelosti. Dakle govorimo o analitičarima, predsjednicima pojedinih kompanija, direktorima i ostaloj “kremi” iz svijeta poslovanja.
Ukupno su navedene 652 kompanije koje su se u sklopu raznoraznih polja djelovanja na tržištu borile za titulu najcjenjenije, a među njima je bilo i onih koje djeluju u segmentu auto-industrije.
Titulu najcjenjenijeg proizvođača automobila odnijela je Toyota, pretekavši BMW koji se našao na drugom mjestu. Toyota je kao proizvođač automobila zabilježila najviše ocjene u svim segmentima svog poslovanja – od kvalitete, preko odnosa s kupcima, pa sve do zastupljenosti na tržištu, što pak realno gledano i nije neko iznenađenje s obzirom na ponudu automobila koji se u sklopu portfelja ove kompanije danas nalaze.
Naime, izuzev poslovično visoke kvalitete automobila u nižim segmentima tržišta, Toyota je kroz tehnologiju i ponudu unutar “nove ere” Hibrida zabilježila ogromne prodajne rezultate. Naravno da u cijeloj priči model Prius nije mogao proći bez posebne napomene, jer je upravo taj model zaslužan za ono što Toyota dijelom danas predstavlja na tržištu.
S druge strane tu je i raznovrsnost ponude, opreme i tehnologije, a nemoguće je izostaviti i nivo kvalitete koji i dan-danas mnogim fakultetima služi za primjer ispravnog poslovanja i kontrolinga na tržištu. Stoga ova titula zapravo i ne čudi baš previše, ma koliko se neki s time ne bi slagali.