BiznisPromoZanimljivosti i zabava

Igor Mladinović, osvajač prvog kanskog lava za Hrvatsku,govornik na 12. Brending konferenciji

Preko 20 godina iskustva u marketingu










Ovogodišnje izdanje Brending konferencije održava se 15. novembra u dvorani Mirza Delibašić u Sarajevu pod sloganom Brand New Humanity.

Zamisli kreativnost kao filozofiju života. Zamisli osvajača svih relevantnih svjetskih strukovnih nagrada. Zamisli Igora Mladinovića koji je, kao dio tima iza kampanje “Jana, voda s porukom ljubavi“ i priče o bezgraničnoj ljubavi dvije rode, Malene i Klepetana, osvojio prvog Cannes Liona za Hrvatsku.

Nakon više od dvadeset godina iskustva u marketingu i oglašavanju, Mladinović je svu svoju energiju usmjerio ka ostvarivanju pozitivnih društvenih promjena. Jedan je od osnivača i Group Chief Creative Director agencije Hearth, prve agencije u regiji koja se bavi isključivo društveno-odgovornim projektima i kampanjama.

Na bini 12. Brending konferencije, Mladinović će podijeliti svoju viziju značenja slogana Brand New Humanity, te prenijeti jedinstveno iskustvo i uvide u kreiranje uspješnih društveno osviještenih kampanja čiji krajnji rezultati donose benefite ne samo za klijente, već i za lokalne zajednice, zaštitu okoliša i društvo u cjelini.

Brending konferencijai ove godine okuplja vrhunske stručnjakeiz oblasti brendinga, advertajzinga i komunikacija, a Mladinović se pridružuje impresivnoj listi predavača na kojoj se već nalaze Hugo Faustino, digitalni strateg iza kampanja za Netflix i Nike, RahulTitus, Global Headof Influence u agenciji Ogilvy, kao i Riccardo Fregoso,Chief Creative Officer u agenciji Dentsu Creative Italy.

Svoje kotizacije za ovaj jedinstveni događaj čija je tema budućnost industrije komunikacija osiguraj na: www.branding.ba



Možda će Vas zanimati i:

Back to top button