Pojava koronavirusa ne samo da utječe na respiratorni sistem ljudi, ovaj smrtonosni virus utječe i na potrošačko tržište.
Prema posljednjim informacijama, mnogi vjeruju kako je koronavirus utjecao na pad vrijednosti dionica proizvođača piva Corona.
Ni Corona pivo, ni kompanija Anheuser-Busch uopće nemaju nikakve veze s koronavirusom. No čini se da ljudi miješaju pivo Corona sa smrtonosnim virusom. Srećom, pad prodaje dionica je sve manji, ali
šteta je već učinjena. Na Google trendovima prikazuje se skok pretraživanja Corona piva od kraja januara 2020. godine i u početku februara.
Drugi besmisleni pojmovi za pretraživanje uključuju “pivski virus” i “pivski koronavirus”. Stanovnici Danske i Kambodže najviše su pretraživali ove pojmove.
S druge strane, iz ove pivske kompanije su za Business Insider kazali kako kupci ne povezuju virus s njihovim pićem.
“Vjerujemo da, uglavnom, potrošači razumiju da ne postoji veza između virusa i našeg poslovanja”, rekla je Maggie Bowman, predstavnica kompanije Corona Constellation Brands.
Kako su koronavirus i Corona pivo dobili ime?
Jednostavno rečeno, corona na latinskom znači kruna. Marketinška strategija koja stoji iza imena ovog piva bila je da se konzumenti piva Corone osjećaju kao kralj i kraljica. Ili su možda željeli pivo Corona pozicionirati kao kralja/kraljicu piva.
A sada pređimo na virus. Koronavirus je dobio ime zbog šiljaka na svojim rubovima koji čine da izgleda poput krune kada se promatra pod mikroskopom.
Corona pivo suočilo se s posljedicama, ali šta je s ostalim proizvodima?
Nema sumnje da se Corona pivo suočilo s teškim posljedicama, ali čini se da su sve druge industrije pogodile jackpot. Recimo, na Novom Zelandu ljudi su kupovali zalihe hrane za dva mjeseca i maske kako bi se zaštitili od virusa. Prestali su jesti vani i ograničili interakciju s ljudima. Sve maske u apotekama su
rasprodane. Samo u Kini je prodano 80 miliona maski u samo dva dana.
Izvor: Klix