Odbijen je svaki zahtjev i inicijativa političara iz Tuzlanskog kantona da novi, planirani autoput Sarajevo- Beograd ide, kao što to logika nalaže, ja’ normalna logika, ja’ geografska, ja’ ekonomska, preko Tuzle, već je odabrana verzija Sarajevo- Višegrad, a od Višegrada pa dalje počinje biti zanimljivo.
Iz Višegrada put će da vodi malo u Berane i jedan dio puta će se odvajati prema Podgorici i Crnogorskom primorju a drugi dio autoputa će se lagano podizati prema Novom Pazaru da većinsko sarajevsko stanovništvo ima priliku da novim autoputem ode u posjetu svojoj familiji u Novi Pazar.
Iz Novog Pazara autoput nikako neće ići prema Kosovu jer je to jedan od uslova dogovora srbijanskih i BiH predstavnika zbog već poznatih odnosa Beograd- Priština, već će autoput naglo zaokrenuti preko Vranja za Skoplje.
U Skoplju je planirano da se autoput račva na dva dijela. Jedan će ići za Grčku, a drugi, nama interesantniji, se okreće prema Bugarskoj i Sofiji.
Iz Sofije autoput iznenađujuće dobija smjer prema Bukureštu i Rumuniji, iz Rumunije će tri trake, iz oba pravca voditi do Budimpešte,tj. Mađarske.
U Budimpešti će biti najveći radovi jer tu će se autoput račvati na četiri strane, prema Skandnaviji, prema zapadnoj Europi, prema Rusiji i prema Beogradu, ali u Beograd će se doći tako da se iz Budimpešte ide za Sloveniju i Ljubljanu, Iz Ljubljane u Hrvatsku i Zagreb gdje se novi autoput priključuje na stari autoput Bratstva i Jedinstva i tako se pravi ušteda od nekih 500-600 km gradnje.
I konačno smo u Beogradu poslije samo tri dana i 17 sati vožnje.
Čitav autoput od nekoliko hiljada kilometara biti će napravljen po najmodernijim svjetskim standardima, a čitavih 1,2% biće finansirano iz Europskih fondova dok će ostatak finansijski pokriti Vlade Srbije i BiH. Očekuje se da će zadnja dionica auto-puta biti dovršne 2463. godine, u maju mjesecu, taman nekako pred turističku sezonu. Firme koje će obavljati radove još nisu odabrane jer sve ionako ide po rodbinskim vezama pa pravog tendera vjerovatno neće ni biti.
A nama iz Tuzlanske regije valja i dalje na Sremsku Raču, pa za Beograd. Ko zna zašto je to dobro !!!
Tekst je satiričnog karaktera, ali dabogda !!!!!